در صورت تخریب، برخورد مسلحانه کنید (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۱    ۱۳۹۴/۹/۹ کد خبر: 107132 منبع: پرینت

فاروق نظری نماینده در پارلمان: محافظان امنیتی هتل در صورت تخریب دیوار هتل با کارمندان شهرداری برخورد مسلحانه کنند!

توقعی که شماری از مردم حضوری و تلیفونی از خبرنگاران در هرات داشتند را خدمت شما شریک می سازم.

از چندی قبل که به تطبیق ماستر پلان شهرداری هرات با جدیت آغاز گردیده است، همه می دانیم که با مشکلات و زورگویی ها حتی تا مرکز کشور روبرو بوده است.

در کنفرانسی که چند روز قبل نیز شهردار هرات داشت، به رسانه ها گفت: بزودی قسمت های باقی مانده که تحت نقشه است، همانند کنسولگری ایران و هتل نظری نیز تخریب خواهد گردید.

اکنون که مردم با استقبال از این اقدام شهرداری هرات، حتی حاضر شده اند، تا استخوان های جنازه های عزیزان شان را که در مسیر نقشه سرک در زیارت خواجه علی موفق دفن است را از مقبره ها کشیده و به جای دیگر دفن نمایند اما ظاهرآ آقای نظری که نماینده مردم در پارلمان کشور است، نیز بازورگویی از تطبیق و تخریب قسمت هایی از هتل نظری که در نقشه سرک است، جلوگیری نموده است، تا جایی که به گفته شاهدان عینی به موظفان امنیتی هتل نظری دستور داده شده است، درصورت هرگونه تخریب محدوده آن هتل با مسوولان شهرداری برخورد مسلحانه نمایند.

قریشی

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201511/201511300633362526.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201511/201511300633361818.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اینکه نماینده نشد دیګر چرا مردم این را به صفت نماینده نتخاب کرده است.

>>>   زور قالب ندار د ببینیم که چه میشود

>>>   هر چه را گندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک,این هم از نمایندگان این مملکت باز ما خوشیم که از قوم و گروه ما نماینده در مجلس داریم,غافل از انکه این بی وجدانها تنها چیزی که در نظرشان نمیاید همین مردم قریب است.

>>>   اي وای برمروم که چنین آدم ها فریب کار را به عنوان نماینده خود انتخاب میکنند.
این آقای نظری خود را خادم مردم هرات معرفی میکرد و در زمان کمپاین های انتخاباتی به قریه فقیر نیشن میرفت و به مساجد فرش و بلندگو خریداری میکرد و مردم بیچاره نیز به خیال این که این شخص خدمت گارمردم خواهد بود. اما افسوس که مردم دیر چنین انسان های ابن الوقت و فرصت طلب را میشناسند.
مردم هرات با تمام قوت از تطبیق ماسترپلان شهری استقبال میکنند. و در مقابل قلدر های مانند فاروق نظری شکم کته استاده میشوند. و این کار شدنی است.
عثمانی از هرات

>>>   درکشور ما که هنوز منطق جایی برای ایستادن ندارد بی بینیم احساسات چی میکند؟
سعادت ازهلمند

>>>   این ...بزور پول وکیل شده است بزور توضیع پول برای مردم و دروغ گفتن نا گفته نماند که مصارف کمپاین داکتر عبدالله را نیز از اول تا اخیر پرداخته و حتی خانه هایش را نیز در اختیار انان گذاشته است .
هراتی

>>>   ای نظری خو کت و مت ، ژست و ادای لنین کبیر را در میاوره !

>>>   حکومت که مردم گپ داد این لاشخور ها باید گپ بدهند چهره اش به سگهای جنگی که میدان باخته باشد میماند.
سردار مدو

>>>   از ادم بیسواد وپول دار چنین عملی بعید نیست.

>>>   همه این را میگویند که عقب نشینی سرک ها خوب است من هم قبول دارم، ولی بیکار کردن و بیخانه کردن مردم در شروع فصل زمستان، منطقی نیست، بیاید خود را به جای دوکانداران و خانواده های قرار دهیم که خانه های شان در شروع فصل زمستان خراب میشود. و پولی دیوار کردن را هم نداریم، وقتی نان نداریم که شکم خود و اولاد خود را سیر کنیم، چه باید کرد.
هر کسی که بر مردم مظلوم ظلم میکند و کسانیکه از ظالم حمایت میکنند. روزی ظلم و تائیدی ظلم شان را خداوند جبار به یاد شان خواهد آورد.
هرات یار فقرا

>>>   ردم هرات غیرت دارند ای خس ها را مثل یک خس زیر یای خود لی میکند ای وکیل بیسواد را در یک دوره 5 ساله کسی دیده غوارهاش ماند اسب ابی است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است