کشورهای اسلامی در گرداب توطئه غرب بنام داعش
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۴    ۱۳۹۴/۹/۹ کد خبر: 107130 منبع: پرینت

ارگانهای امنیتی افغانستان بعد از سکوت طولانی در قبال اظهارات برخی مسوولین مبنی براینکه سران مخالفین مسلح در کابل زندگی می کنند و با برخی ارگانهای امنیتی افغانستان در ارتباطند، چنانچه حاجی ظاهر قدیر معاون اول مجلس ملی افغانستان نیز در جلسه علنی روز دوشنبه پر واضح گفت سران داعش در کابل سکونت دارند و با برخی ارگانهای امنیتی و سفارتخانه ها در اتباط اند،بالاخره عکس العمل نشان دادند.

نورالحق علومی وزیر داخله افغانستان در کنفرانس خبری مشترک با رحمت ا.. نیبل رییس امنیت ملی و رییس ستاد مشترک وزارت دفاع افغانستان گفت: اینگونه اظهارات غیرمسوولانه می باشند و باید از آن جلوگیری بعمل آید.
وی بدون ذکر نام کدام مقام مسوول هشدار داد اگر مسوولانی که اینگونه ادعاها را مطرح می کنند برای ادعاهای خود اسناد و شواهدی ارایه ندهند، مورد برخورد قانونی قرار خواهند گرفت.

البته حاجی ظاهر قدیر در جلسه عمومی مجلس ملی گفت اسناد کافی در اختیار دارد و نشان می دهد که شورای امنیت ملی در این راستا مستقیما مداخلت می کند و در وقت مناسب این اسناد را به مجلس ملی ارایه خواهد داد.

اکنون باید دید که آیا به ارگانهای امنیتی این اسناد تحویل داده خواهد شد یا خیر و اگر ارائه نداد آیا برخورد قانونی با مسوولانی مانند حاجی ظاهر قدیر صورت خواهد گرفت یا خیر؟

رادیو پشتو در این زمینه نظر عبدالودود پیمان عضو مجلس ملی افغانستان را تلفنی جویا شد که در پاسخ ضمن تایید اظهارات حاجی ظاهر قدیر گفت که حضور هواداران و نمایندگان طالبان در کابل و حتی در دولت افغانستان مانند روز روشن است و نیاز به ارائه اسناد نیز ندارد.
به گفته وی اگر این حامیان و هواداران طالبان نباشند، آنان هیچوقت با عبور چند کمربند امنیتی نمی توانند برای اجرای اقدامات تروریستی به اماکن مهم و حساس در کابل برسند.

این عضو مجلس ملی افغانستان همچنین ضمن رد حضور داعش درافغانستان گفت که هیچ داعشی در این کشور وجود ندارد و طالبان ممکن است که از نام داعش استفاده کنند.
وی همچنین ضمن اشاره به ائتلاف جهانی برهبری امریکا علیه داعش گفت که این کشورها جهانیان را به مسخره گرفته اند.

به گفته این عضو مجلس ملی افغانستان این چگونه ممکن است که کشورهایی همچون امریکا،ترکیه و عربستان و قطر که خودشان داعش را بوجود آورده اند و همین داعش را از بین ببرند.
وی موضوع داعش را یک بازی بسیار خطرناک و بین المللی از سوی امریکا و هم پیمانان منطقه ای دانست و گفت هدف اصلی این بازی کشورهای اسلامی و کشورهای آسیای میانه بویژه روسیه و ایران می باشند.

به گفته آقای عبدالودود پیمان تنها ایران و روسیه بطور جدی علیه داعش می جنگند و همین کشورها خواهند توانست این توطئه خطرناک امریکا را خنثی سازند.

رادیو پشتو همچنین نظر آقای احمد ضیا رحیمزی معاون مدیر مسوول روزنامه افغان جرگه چاپ کابل را درباره ادعای حاجی ظاهر قدیر در رابطه با حضور سران داعش در کابل و عکس العمل ارگانهای امنیت افغانستان را تلفنی جویا شد که در پاسخ ضمن رد اظهارات حاجی ظاهر قدیر در خصوص ارتباط سران داعش و گروههای مخالف مسلح با ارگانهای امنیتی افغانستان گفت: از آنجایی که پیش بینی های سفارت امریکا در کابل درخصوص وقوع عملیات تروریستی چندین بار درست از آب درآمده، اظهارات حاجی ظاهر قدیر در رابطه با ارتباط سران تروریستها با سفارت امریکا کاملا درست و مورد تایید می باشند.

این روزنامه نگار افغانستانی همچنین در رابطه با داعش در افغانستان افزود پروژه ای بنام داعش براساس سیاستهای استعماری غرب دارد جهانی می شود و افغانستان نیز از این امر مستثنی نیست.

ایتلاف جهانی ضد داعش نیز بگفته آقای رحیمزی یک نمایش بیش نیست و متاسفانه حکومتها برخی کشورهای اسلامی و عربی را در این بازی خطرناک غرب برهبری امریکا دخیل دانست و خاطر نشان کرد اگر کشورهای سلامی در قبال این هژمونی امریکا متحد نشوند وضعیت امنیتی منطقه از این که است وخیم تر خواهد شد که درنتیجه یک جنگ سراسری در منطقه درخواهد افتاد که این خواست امریکا و انگلیس است که می خواهد کشورهای اسلامی را به کشورهای کوچک کوچک تقسیم نمایند تا هم براحتی بر آنان سلطه داشته باشند و هم اسراییل برای همیشه در امان بماند.

عاشق حسین طوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   در سوریه فقط مردم سوریه ، لبنان (حزب الله) جوانان افغانستانی گردان فاطمیون و داوطلبان ایرانی هستند که فداکاری میکنند و روی زمین میجنگند وگرنه حتی همان روسیه هم فقط با هواپیما - بالگرد (هلیکوپتر) و موشک از دور مبارزه میکند. ائتلاف غرب هم که تنها ادعای مبارزه با داعش را دارد و در عمل حتی به انها کمک هم میکند.

>>>   جوانان گرامی!
داعش در ترکیه، نه زن و فرزند ترک ها را با خود می برد؛ نه گردن کسی را می بُرد؛ نه به موی کسی دست اندازی دارد!
اما، این همه را در افغانستان و در عراق و بر کـُرد ها و سوری ها دارد؛
چرا؟؟
آیا ترک ها از افغانستانی ها مسلمانتر اند و یا از کـُرد ها و عراقی ها و سوری ها؟
جوانان ما بدانید که جهان میداند و این نیست افسانه سازی هیچکسی؛ این واقعیتست که تروریست های داعشی (جانی های سده 21 بشریت) در ترکیه، آزاد زندگی دارند؛ پرچم ها و نشان های تبلیغاتی ی داعش در فروشگاه های ترکیه آزادانه فروخته می شوند و در بخش های گوناگون ترکیه، هتا پرچم داعش بر آفراشته است و هتا صندوق های جمع آوری امداد به داعشی ها، در گوشه و کنار ترکیه گذاشته است؛ زخمی ها و بیماران داعش، در بیمارستان های ترکیه درمان می شوند و هزینه درمان شان، رایگان است و از خزانه دولت ترکیه.
از خود بپرسید و جویای پاسخ باشید که اینهمه، چگونه و برای چی؟
از خود بپرسید جوانان گرامی و در یابید پاسخ به این پرسش که چرا آرامگاه سلیمان پاچا (نیای عثمانی ها) در سوریه، بدست تروریست های تا دندان مسلح داعش، پاسبانی میشود؟ در حالیکه در هر جایی که فاشیزم داعش پای گذاشته، پیشتر از هر کاری، در گام نخست، موزیم ها را دزدی و ویران دارد و آرامگاه ها و بنا های تاریخی را نا بود میسازد؛ چون فرمایش زاینده اش همینست – نابودی تاریخ و تمدن دیگران.
از خود بپرسید و برای خود، پاسخ در یابید که تروریست های داعشی، زن های افغانستانی و عراقی و کـُردی و سوری را به کنیزی (برای جهاد نکاح) خود می برند؛ اما زن های ترک را نی؛ چرا؟
پس، بدانیم که نه برای دینست، زیبا گویی و خوشرویی رهبران ترکیه؛ بلکه از روی برنامه فاشیزم پان ترکیزم در منطقه!

>>>   در جواب سطر اول > اگر روسیه وارد جنگ سوریه نمی شد به هیچ عنوان نمیشد داعش را تضعیف کرد , در جنگ قوای هوایی یک قوای استراتژیک و راهبردی است همانطور که در جنگ زمینی نمی شود بدون پشتیبانی هوایی نتیجه ای کسب کرد , در جنگ هوایی هم به نیروی زمینی برای تسخیر مناطق احتیاج است اگر روسیه دخالت نمی کرد اوضاع سوریه امروز خیلی وخیم بود , دخالت روسیه موجب عقب نشینی امریکا و غربی های مدعای ائتلاف شد , روسیه فرمول تحولات را تغییر داد . نیروهای ارتش سوریه , حزب الله لبنان , نیروی قدس سپاه پاسداران ایران , برخی داوطلبان مثل فاطمیون کمک کردن به آزادسازی مناطق تحت اشغال تروریست ها .
عبدالله از قوای هوایی افغانستان

>>>   به این سوال جواب بگوئید که خیزش مردمی درغزنی درفاریاب درکندز که درمقابل طالبان میباشد اجازه دارد ولی درننگرهار که به ضد داعش است باز ملیشه سازی گفته میشود خود نشان دهنده این است که زیر کاسه نیم کاسه است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است