اعزام 150هزار نظامی روسیه برای نابودی داعش
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۱    ۱۳۹۴/۹/۹ کد خبر: 107108 منبع: پرینت

روسیه می گوید در واکنش به درخواست کشورهای جهان ۱۵۰ هزار نیروی نظامی خود را برای نابودی کامل داعش اعزام خواهد کرد.

اکسپرس اعلام کرد: رییس جمهور روسیه می گوید کشورش قصد دارد برای نابودی کامل داعش ۱۵۰ هزار نیروی نظامی به سوریه اعزام کند.

ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه با اعلام این خبر گفت در آینده ای نزدیک این تعداد نیروی نظامی به سوریه اعزام خواهد شد. به گفته پوتین این اقدام روسیه در واکنش به درخواست فرانسه و دیگر کشورهای جهان برای نابودی کامل داعش در سوریه صورت می گیرد.

بر اساس این گزارش روسیه با همکاری کشورهای دیگر حملات گسترده ای علیه تروریست های داعش انجام می دهد که بیشتر آنها شامل حملات هوایی می شوند.

کارشناسان سیاسی نظامی اعتقاد دارند برای نابودی کامل داعش نیاز به عملیات زمینی گسترده ای وجود دارد. سناتورهای آمریکایی نیز بر لزوم شرکت صدهزار نفری نیروهای خارجی علیه داعش در سوریه تاکید دارند.

مک کین سناتور جمهوری خواه آمریکایی با حضور در کنفرانس خبری در کشور عراق گفت برای نابودی داعش کشورهای خارجی باید بیش از ۱۰۰ هزار نیروی خارجی به سوریه اعزام کنند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ختم جنگ ویتنام امریکا در سال های هفتاد میلادی، شروع جنگ روس ها در افغانستان سال های هشتاد میلادی.
جنگ افغانستان و عراق امریکایی ها سال های دو هزار میلادی، شروع جنگ سوریه روس ها دوهزار و پانزده میلادی.
امریکا پای خود را از جنگ بیرون می کشد. در امریکا هیلری کلینتن رییس جمهور میشود.
فرانسه نیز پای خود را از جنگ بیرون خواهد کشید.
در چهار طرف سرحدات سوریه ،دولت های طرفدار غرب و امریکا جابجا هستند. ایران نیز مثل سال های هشتاد میلادی که در افغانستان بصورت پسیف می جنگیدند، در سوریه نیز بصورت پسیف خواهند جنگیدند.
بناً روس ها در یک باطلاق دیگری مثل جنگ افغانستان گیر خواهند ماندند و در نهایت مجبور میشوند که مثلی که در افغانستان دولت را به مجاهدین تسلیم کردند، در سوریه دولت را به مخالفین سوریه تسلیم خواهند دادند و بعد از مصارف زیاد جانی و مالی، بدون هیچ نتیجه یی از سوریه نیز مثل افغانستان خواهند برآمدند.

>>>   کثافت کاری های آمریکا را بیچاره روسیه در غم نابودکردن ان مانده است.

>>>   تعداد عساکر مجهز روسیه طبق برابری جنگ نوین در جهان به 75 الی 95 هزار میرسد که از تبلیغ دروغش خیلی دور و قابل اعتماد نیست...تقریبا از 10 الی 15 هزارش در سرحد و یا داخل شهر های دانسک و لوگانسک اوکراین قرار دارند (اگر چی دولت و وزارعت خارجه ان کشور این معلومات جهانی را که ثبوت هم شده رد میکند).اظافه از 12 هزار در سرحدات قرار داشته و بعضی ژورنالست حتی اینکه روسیه توان حاشه این عسکر را ندارد انها را به تبلیغ بیش از حد اطعام میکند ...
چند قبل در سرحد روسیه و چین یک عکس بلند پایه روسی که در گزمه یک گدی بود در تمام اخبار های جهان خبر داده شد ...
خلاصه به پروپاگند مسنویی روسیه همه گی خبر هستند.
محصل افغان در خارج...

>>>   برای محصل افغان در خارج ........آفرین متن جالبی نوشتی کاش روسیه پرستان کمی به نظر شما توجه کنند ایرانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است