از سقوط ولسوالی خاش جلوگیری شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۸    ۱۳۹۴/۹/۸ کد خبر: 107094 منبع: پرینت

از سقوط ولسوالی خاش ولایت بدخشان جلوگیری شد.

در حالیکه رییس جمهور به گروه های مسلح غیر مسوول هشدار داده است تا به دولت بپیوندند یا ارتش به سراغ شان می رود، گروه طالبان با خرید گروه های مسلح غیر مسوول می خواهند بر حملات شان شدت بخشند.

در همین حال، از سقوط ولسوالی خاش زمانی جلوگیری می شود که طالبان در بدخشان یک تن از فرماندهان مسلح غیر مسوول به نام فرمانده فرید مافیا را خریده و با استفاده از نیروی وی، فرمانده پولیس محلی ولسوالی خاش را کمین زده اند که در اثر درگیری، فرمانده خریده شده طالبان (فرید) با تعدادی از افرادش و راننده فرمانده پولیس محلی نیز کشته شدند.

این در حالی است که طی یکسال گذشته طالبان کوشش نموده اند تا امنیت ولایت بدخشان را برهم زده و بر بنیاد سیاست های استراتژیک دشمنان مردم افغانستان، این ولایت را سقوط دهند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   همین قسم وطنفروشان بی غیرت باعث شده که پاکستان با استفاده از انها نظامیان شانرا در جنگ با افغانستان زیر نام طالبان بفرستند وهدف پاکستان که همانا ادغام افغانستان بصوبه پینجم پاکستان است عملی شود که برافراشته شدن بیرق پاکستان بجای بیرق افغانستان توسط ترورستان طالب در یک منطقه از ولایت هلمند بخوبی مرام شوم پاکستان وجنگ پاکستان را با افغانستان واضح واشکار میسازد .

>>>   ملیشه به طالب و داعش میرود. ملیشه مزدور دالر است

>>>   این یک خبر کاملآ دروغ است. من بدخشانی هستم و در مورد کشته شدن فرمانده فرید معلومات دقیق دارم امیدوارم دوستان مان نا خوانده امضا نکنند. فرید دشمن آغای مجددی. جاوید وکیل شورای ولایتی بدخشان. عباث خان برادر زلمی. اسدالله برادرزلمی بود نه وطن فروش و یا هم خاین. او یک مجاهد باغیرت و مربوط به حزب ستم ملی بود که همه میدانند ستمی ها خاک فروش نیستند. فرید بخاطر گفتگوی لفظی که با قوماندان سراج خاشی خودش همراه با 5 نفر افراد اش بخانه سراج میرفت که در کمین افراد مربوط به زلمی و سراج سر میخورد و زخم می بردارد بعد از زخم برداشتن تیرباران میشود. هچ وقت کسی بخاطر سقوط دادن یک ولسوالی با 5 نفر وارید ولسوالی نمی شود. دوم موتروان سراج رنجر را خودش چپه کرده بود و زخمی بود ولی بخاطر محکم شدن قضیه توسط خودی سراج کشته شد تا بگویند فرید آن را از بین برده است. بعد از این وظیعت جرم بدخشان و خاش را خواهید دید روزانه شاید ده ها جوان از هردو طرف بخاطر این کار مجددی ها کشته شوند.
بدخشان

>>>   این خبر دروغ نیست، اما شما خوب سناریو جور میکنید! پشتیبانی از طالبان کار درست نیست، لطفن هوشیار شوید!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است