رهبران حکومت اجرا کننده اوامر آمریکا
رهبران ما در معامله ای آگاهانه قرار دارند. معامله ای که افغانستان را به یک تنور داغ تبدیل کرده اند. معامله ای که ملت شرف افغانستان در آن قربانی است. معامله ای که کشورهای غربی از آن سود می برند 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۵۹    ۱۳۹۴/۹/۷ کد خبر: 106999 منبع: پرینت

افغانستان هم اکنون درگیر مشکلات اقتصادی و سیاسی شدیدی شده است و عمدم ثبات سیاسی آن را به گرفتارترین حالت رسانده است. این اوضاع بر همه جنبه های زندگی مردم و خوراک و پوشاکشان تاثیر گذاشته است و آنها را از حالت عادی زندگی بیرون آورده است. مردم ناامید هستند و از کشور فرار می کنند. رهبران ما چرا به این اوضاع رسیدگی نمی کنند آیا آنها قصدی برای مهار ناامنی و اوضاع بد اقتصادی و سیاسی دارند؟

ذولفقار امید رییس حزب کار و توسعه در برنامه «راه حل» گفت: رهبران حکومت هردو منبعی برای ًبحران داخلی هستند. فعلا این دو به اساسی ترین عامل بحران در داخل افغانستان تبدیل شده اند. مردم افغانستان حالا کوچکترین اعتمادی روی سیاست ها و موضع گیری ها و روی برخوردها و عملکردهای آنان ندارند و همه شاهد هستند که مردم بسیار واضح و مشخص دیدگاه خود را نسبت به آنان بیان داشته اند.

وی در خصوص اوضاع مردم در افغانستان اظهار کرد: با این وضعیتی که اشرف غنی و عبدالله در کشور به وجود آورده اند بحران در کشور دیگر مدیریت نمی شود و مردم باید سعی کنند که از پیشرفت سیاست های غلط آنها جلوگیری کنند. حرفهای آنها در زمان انتخابات همه دروغ از آب درآمدند. با سیاست های غلط آنها مردم در خارج و داخل کشور تحقیر و توهین می شوند. مردم دسته دسته از کشور اراده سفر به اروپا می کنند و به این امید هستند که یا می رسیم و یا می میمریم. در آنجا هم که می روند با هزاران تحقیر رو به رو می شوند. مردم در داخل هم همه بیکار هستند. حالا مردم دنبال این هستند که چگونه سیاست های غلط رهبران که همه از کشورهای غربی به آنها دیکته می شود وتو شوند و چگونه مردم از این وضعیت نجات پیدا کنند.

امید معتقد است رهبران به بهای رسیدن به قدرت افغانستان را به خارجی ها فروخته اند و گفت: رهبران ما در معامله ای آگاهانه قرار دارند. معامله ای که افغانستان را به یک تنور داغ تبدیل کرده اند. معامله ای که ملت شرف افغانستان در آن قربانی است. معامله ای که کشورهای غربی از آن سود می برند و به اهداف خود می رسند و برای مردم جایی برای زندگی کردن در کشور خودشان باقی نمی گذارد. از زمانی که این رهبران روی کار آمدند و قدرت را به دست گرفتند مردم روی خوشی را ندیدند. همه جا جنگ و ناامنی است. آنها مطابق با سیاست های باداران خود نفاق را نیز در این کشور دامن زدند.

وی در مورد دلیل ناامنی ها و بحران هایی که در افغانستان وجود دارد اظهار کرد: می بینیم که سران حکومت با حرکت های تروریستی هماهنگ هستند. در مشرقی صدایی بلند شد که رییس امنیت ملی به داعش پول می دهد. اسناد هم داریم اما این موضوع از سوی حکومت پیگیری نشد. شواهد و اسناد زیادی وجود دارد که ناامنی عمدی است، بزرگنمایی از تروریست ها عمدی است، دامن زدن به اختلافات قومی هم عمدی است و زمینگیر کردن ملت افغانستان هم عمدی می باشد. پس عامل بحران در افغانستان همین دو نفر هستند. همه در افغانستان چه از مردم عام و چه نخبگان به اشرف غنی و عبدالله اعتمادی ندارند. چرا که می دانند و فهمیده اند که آنها اجرا کننده اوامر آمریکا هستند و هیچ اراده ای برای مهار ناامنی در کشور ندارند. بلکه آن را دامن می زنند تا وظیفه خود را به خوبی انجام داده باشند. چرا که جان کری وزیر خارجه آمریکا آنها را به قدرت رسانیده است پس آنها نیز باید اوامر آنها را اجرا نمایند. هم اکنون نظام ما نظامی نامشروع و در خدمت بیگانه است.

رییس حزب کار و توسعه در مورد راه حل بیرون آمدن از این اوضاع بیان داشت: امروز اوضاع افغانستان به جایی رسیده است که مردم خانه های خود را می فروشند و فرار می کنند. در تاریخ افغانستان زمانی پیدا نمی شود که مردم خانه های خود را بفروشند و برای همیشه خانه و کاشانه خود را ترک کنند. حالا رهبران از آشوب مردم می ترسند و می گویند اگر مردم ما را قبول نکنند کشور به دست داعش و طالب می افتد. این در حالی است که آنها خود نیز مطابق برنامه کشورهای غربی با طالبان و داعش همدست هستند. ملت حالا به این رهبران هیچ اعتمادی ندارند و می خواهند به زودی این حکومت به زیر کشیده شوند و انتخاباتی دیگر به وجود آید تا افراد شایسته ای از میان مردم به رهبری بیایند.

کد (30)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دروست است انتخابات فوری اگر تقلوب نکنند انها ریشه دوانده است اقای
امید صاحب

>>>   بنام خدا.
حامدکرزی میخواهد با این حرکت هایش روی اجداد خود را که در تاریخ بنام خاک فروشان ثبت گردید سفید سازد اما کور خوانده است !
ملت افغانستان هیچگاهی از چنین ادعاهای واهی مانند "لوی افغانستان" و "لر او بر افغانان؟" که جز بربادی کشورمان نتیجه دیگر در پی نداشته و ندارد هیچگاهی حمایت نمیکند!
پیام من به ملت افغانستان اینست که اینبار با اعتراضات ملیونی خود با شعار"ما با هیچ کشوری ادعای ارضی نداریم" این بیخردان را سرجایشان نشانده و خود دروازه وزارتی بنام اقوام و قبایل را که هیچ سودی برای ملت ندارد جز ضایع ساختن پول این ملت فقیر ببندند...

>>>   فساد اداری , پارتی بازی , دخالتهای امریکا در سیاستهای کشور موجب این سو مدیریت شده است
افغانستان به یک رهبری مثل ولادیمیر پوتین - هوگو چاوز - فیدل کاسترو - احمدی نژاد نیاز دارد تا این مملکت را مدیریت درست و حسابی کند .

>>>   احتیــــــــــــــــــــاج است احتــــــــــــــــــــــــیاج است احتیاج !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است