در دیدار اولاند با پوتین چه گذشت؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۴    ۱۳۹۴/۹/۶ کد خبر: 106955 منبع: پرینت

فرانسوا اولاند رییس جمهور فرانسه که به مسکو سفر کرده با رییس جمهوری این کشور دیدار و گفتگو کرد.

رییس جمهوری فرانسه در این دیدار خواستار اتحاد نیروها در جنگ با دشمن مشترک شد.

اولاند گفت: «دشمن ما داعش است که سرزمین، ارتش و منابع دارد. بنابراین ما باید توجهمان را معطوف مقابله با این گروه کنیم.»

وی گفت که روسیه و فرانسه برای افزایش همکاری‌ها جهت مقابله با گروه تروریستی داعش توافق کرده‌اند. اولاند اضافه کرد دو کشور بر سر «هماهنگ کردن» حملات هوایی علیه این گروه تروریستی هم به توافق رسیده‌اند.

رییس‌جمهور فرانسه همچنین گفت که بشار اسد، رییس جمهور سوریه، جایی در آینده این کشور ندارد.

ولادیمیر پوتین هم در این دیدار به اولاند که گفت مسکو آماده همکاری با پاریس برای مقابله با تروریسم است، اما گفت که مسکو اسد را متحد اصلی خود در نبرد علیه تروریسم می‌داند.

پوتین خاطرنشان کرد که هدف مسکو تنبیه کردن کسانی است که حملات پاریس را مرتکب شدند.

جت‌های F-16 ترکیه روز سه شنبه یک هواپیمای سوخوی 24 روسیه را در نزدیکی مرز سوریه و ترکیه سرنگون کردند. ترکیه می‌گوید که دو هواپیمای روسیه حریم هوایی ترکیه را نقض کرده بودند و به هشدارهای ترکیه بی‌توجهی کردند. روسیه این ادعا را تکذیب می‌کند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   [رییس‌جمهور فرانسه همچنین گفت که بشار اسد، رییس جمهور سوریه، جایی در آینده این کشور ندارد.]

فرانسوا اولاند رییس جمهور فرانسه (چوچه یهود) باید اندازه دهنش گپ بزند نه بیشتر.

>>>   من به این تفکر نابخردانه ی رهبران غربی در راس دولت امریکا حیرانم . آنها باید بدانند که در شرایط کنونی وضعیتی که در سوریه وجود دارد بدون موجودیت یک رژیم دولتی با ساختارهای دولتی نمی توان این کشور را نجات داد . دور کردن بشار اسد از قدرت به مفهوم در هم پاشی سوریه و دوام جنگ های فرقه یی میان شهروندان سوریه خواهد بود . امریکا باید از عراق ، لیبیا ، افغانستان و یمن درس عبرت بگیرد و دموکراسی بی پایه سبک امریکایی را به طور کور کورانه بر کشورهای دیگر تحمیل نکند ، زیرا هرکشور دارای ویژه گی های مشخص است که باید در نظر گرفته شود . از طرف دیگر بود و نبود یک رژیم و منجمله سوریه مربوط به مردم آن کشور است و هیج کس و به هیچ بهانه ای حق ندارد از بیرون بالای سرنوشت یک کشور و رییس جمهور آن تصمیم بگیرد .
صدیق ذهیب

>>>   فرانسه کشور یهودی ها است , ثروتمندان فرانسه همه یهودی هستند و بیشتر شرکتهای معروف فرانسوی متعلق به یهودی ها است , اما فرانسه در حد و اندازه ای نیست که بخواهد تعیین تکلیف کند برای سوریه اما یک چیزی که خیلی ها فراموش کردند نوع جنایات داعش است که خیلی شبیه جنایات سربازان فرانسوی در جنگ الجزایر است که در این جنگ که بیش از ۸ سال طول کشید نزدیک به صدها هزار نفر کشته شدند بخاطر اینکه استقلال خود را از فرانسه بگیرند و از زیر یوغ استعمار بیرون بیاند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است