قانون باید تطبیق شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۶    ۱۳۹۴/۹/۵ کد خبر: 106925 منبع: پرینت

آقای زلمی زابلی رییس کمیسیون شکایت سنا، گپ جدی خطرناک و دست روی سویچ بالا گذاشته است وی دریک اظهار نظری گفته است که رییس جمهور قانون را روی احمدضیا نماینده خود در امور اصلاحات و حکومت داری خوب تطبیق نماید. اما سخنگوی آقای احمد ضیا مدعی است که ایشان در جریان مراسم افتتاح شهرک هوشمند از عمق ما جرا بی اطلاع بوده است.

آقای عبدالعلی محمدی در این ماجرا وظیفه اش به تعلیق در آمد.

ظاهرا این کابل بانک لعنتی قربانیان زیادی خواهد گرفت و قرار هم نیست اصل ماجرای پیدا شود. برخی گفته این پرونده محول به یک گروه حقیقت یاب بین المللی شود. این گپ پا در هوا را برخی پیشنهاد کرده است. مه خو ابوالفضلی طرفدار همو گپ زلمی صاحب هستم قانون باید بدون تبعیض روی خطاکاران غلط تطبیق شود.


ناطقی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر قانون بالای همه یکسان تطبیق میگردیدهفت ملیون دالر اختلاس شده توسط اقای داوی شوهر خانم شکریه بارکزی را دوباره میگرفتند وشامل حساب کابل بانک میکردند وبعدا خانم شکریه را سفیر می ساختند سفیر شدن شکریه بارکزی به معنی این است تا شوهراش را با خود در خارج مملکت ببرد وهفت ملیون دالر کابل بانک دزدیده شده اش را تحویل کابل بانک نکند و مصون در کار تجارت اش ادامه دهد سفارت خانه اش وموتر دولت در خدمت اش معاش دالری به خانمش میرسد و از مصونیت دیپلماتی خانمش هم در کار وبار تجارت اش قانونی وغیر قانون بهره هم میگیرد این است جلوگیری از فساد وتطبیق قانون بالای همه کس یکسان که جناب ریس جمهور غنی وعده کرده بود .

>>>   اگر قانون بالای همه تطبیق میشد حالا آقای زابلی ، با وجود داشتن مصوءنیت سنایی، باید پشت میله های زندان میبود ! تا جاییکه شنیده ام این آقای رییس کمیسیون سمع شکایات مجلس سنا آنقدر فاسد و رشوه خوار است که با گرفتن رشوه های خیلی ناچیز، برای بسیاری افراد، دسیسه میسازد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است