چرا اخراج آشوبگران با شکست مواجه می شود!
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۳    ۱۳۹۴/۹/۵ کد خبر: 106924 منبع: پرینت

چرا اخراج آشوبگران اسلامی با شکست مواجه می شود (منظور حبیب سادات ملای افغان می باشد).

سید (حبیب) سادات ملایی که علیه دیگران خشونت موعظه می کند و زندگی مسالمت آمیز را ویران می سازد.

به نوشته (رپورت ماینز) سال ها است سید حبیب سادات ملای افغان تحت تعقیب ماموران امنیتی آلمان بوده است ولی او از 15 سال قبل همچنان موعظه می کند و خشونت و نفرت تبلیغ می کند. رپورت مانیز می نویسد ما در سال 2005 و 2007 در این مورد گزارش دادیم. در واقع مقام های امنیتی آلمان در تعقیب او بودند و می خواستند او را از آلمان اخراج نمایند، ولی او در محکمه توانست مانع خروج خود از آلمان شود. حالا یکی از همکاران سابق سادات و چندین نفر از اعضای جوانان مسلمان که به جنگ در سوریه رفته اند، علیه سادات اتهاماتی را وارد نموده اند.

به نوشته رپورت مانیز، سادات هنوز از فرانکفورت نفرت و خشونت موعظه می کند ما بارها در این مورد گرازش داده ایم ولی او هنوز اخراج نشده است. به گزارش رپورت مانیز (گروه زاورلند ) یک گروه تروریستی که چندین بار می خواستند به تاسیسات آمریکا در آلمان حمله کنند. افراد این گروه در مرکز افغانستانی ها در فرانکفورت با حبیب سادات تماس داشتند.

گزارشاتی دیگری حاکی از آن است، که سادات سال ها است نسبت به سخنرانی های تحریک آمیز و به خطر انداختن زندگی مسالمت آمیز بین ادیان دیگر در آلمان مورد تعقیب مقام های امنیتی آلمان بوده و سخنان او و جوانانی که در سخنرانی های او شرکت داشتند بگونه ای زیر نظر می باشند. گفته می شود سادات حالا از تلویزیون (پیام افغان) که بگونه ای با طالبان همکاری دارد به موعظه پرداخته بین افغانستانی ها اختلافات مذهبی را دامن می زند و حتی زندگی مسالمت آمیز را بین افغانستانی ها در آلمان و سایر کشورها زندگی می کنند به چالش می کشد.

به نوشته رسانه های مدافع حقوق جوانان افغانستان، سخنرانی های سادات به جوانان خشونت و نفرت می آموزد و جوانان را به کام مرگ می کشاند و از شنیدن چنین سخنان تحریک آمیزی به جوانان هشدار می دهد.

شام سه شنبه گرازش فیلم سادات که تحت نظر نیروهای امنیتی قرار دار دارد در تلویزیون یک آلمان (رپورت مانیز) که میلیون ها بیننده دارد، به نمایش گذاشته شد.


محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   همین ملای فریبکار تفرقه افگن عضو حزب اسلامی گلبیدین را نباید از المان به افغانستان بفرستند باید این ملای تفرقه انداز را در کشور المان زندانی کنند تا مردم از شر این شرور در امان بمانند اگر در افغانستان روان شود به یقین گفته میتوانم که یک باند ترورستی دیگری را برضد مردم افغانستان میسازد وجنایت بیشتر را مرتکب میگردد بهترین کار زندانی کردن این شخص در المان است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است