دیدار نمایندگان ناحیه پنجم کابل با سلامت عظیمی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۶    ۱۳۹۴/۹/۵ کد خبر: 106904 منبع: پرینت

نمایندگان اهالی ناحیه پنجم شهر کابل پیرامون جمع‌آوری معتادان و گرفتاری قاچاقبران و خورده فروشان با وزیر مبارزه علیه مواد مخدر دیدار نمودند.

این نمایندگان از تجمع معتادان و مزاحمت به باشندگان این منطقه شکایت نمودند و گفتند که مواد مخدر به شکل علنی توسط قاچاقبران و خورده فروشان در این منطقه به فروش می رسد. آنها از وزیر مبارزه علیه مواد مخدر می خواهند که به عنوان یک مادر دلسوز به مشکلات آنها رسیدگی کند.

اهالی ناحیه پنجم از وزیر مبارزه علیه مواد مخدر می خواهند تا یک مرکز به منظور جمع‌آوری معتادان از شهر ساخته شود و خورده فروشان و قاچاقبران مواد مخدر به سزای اعمال‌شان برسند.

سلامت عظیمی وزیر مبارزه علیه مواد مخدر ضمن خوش آمدگویی نمایندگان اهالی ناحیه پنجم و تقدیر از این حرکت آنها بخاطر رساندن مشکلات مردم به گوش مسوولان گفت: وزارت مبارزه علیه مواد مخدر وظیفه هماهنگی، پالیسی سازی و نظارت را به عهده دارد که ما بیشتر از وظیفه خود فعالیت نمودیم.

محترم عظیمی همچنان افزود: در حصه جمع آوری معتادان بی سرپناه از شهر هم تلاش ها جریان دارد تا یک محل مناسب بخاطر جمع آوری تمام معتادان در نظرگرفته شود تا ضمن حل مشکلات مردم شهر کابل و نجات آنها از سرمای زمستان، تحت مراقبت و درمان هم قرار بگیرند.

وی به نمایندگان اهالی ناحیه پنجم گفت: با وجود مشکلات مالی که تمام اداره های همکار با آن مواجه می باشد، به شما وعده می دهم که تمام تلاش خود را بخاطر حل مشکلات تمام مردم افغانستان به خصوص اهالی ناحیه پنجم، نظر به مسوولیت ام خواهم نمود.

قابل یادآوری است که این دیدار در مقر وزارت مبارزه علیه مواد مخدر صورت گرفته است.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نمایندگان ناحیه پنجم به ناحق خود را زحمت داده اند: چون اولا خانم عظیمی بخاطر ان وزیر مواد مخدر اند که : وظیفه "هماهنگی، پالیسی سازی و نظارت" را میان قاچاقبران، خورده فروشان و معتادین مواد مخدر" بدوش مبارک دارند!!!!! و دوم اینکه چند سال قبل یکی از اقارب نزدیک شان مفقود گردیده بود، مبادا در میان معتادین پیدا شوند و در وزارت بحیث "هماهنگ کننده" عز تقرر حاصل نمایند !!!!!!!!!!!!!!!

>>>   گرفتاری وجمع اوری فروشندگان موادمخدر وظیفه حوزه پینجم پولیس وریاست جنایی کابل است باید انها دست بکار شوند ودرقسمت جمع اوری معتادین مواد مخدر وزارت مواد مخدر با همکاری پولیس امنی وجابجایی انها در یک مرکز بهداشتی اقدام کنند وکار این دونهاد است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است