دیدار شماری از بزرگان قندوز با رییس جمهور
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۸    ۱۳۹۴/۹/۵ کد خبر: 106901 منبع: پرینت

شماری از بزرگان، نمایندگان و متنفذان ولایت قندوز در ارگ با رییس جمهور دیدار کردند.

در این دیدار که احمد ضیا مسعود نماینده فوق العاده رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومتداری خوب نیز حضور داشت، محمد دین همدرد، عبدالهادی ایماق و اسدالله عمرخیل به نمایندگی از دیگران صحبت نموده مشکلات و پیشنهادات شان را در رابطه به وضعیت آن ولایت به رییس جمهور ارایه نمودند.

آنان با اشاره به حمایت شان از برنامه های حکومت گفتند: از عملکرد نیروهای امنیتی در خصوص رسیدگی به حادثه شهر قندوز، ستایش می کنیم.

نمایندگان ولایت قندوز تاکید ورزیدند که تجار و شهروندان آن ولایت همانند قبل با دولت همکاری نموده و تلاش می کنند تا تجارت را گسترش دهند.

آنان خواستار تقویت بخش امنیتی در آن ولایت شدند و تاکید نمودند که مردم قندوز در کنار نیروهای امنیتی ایستاده خواهند بود و اجازه نمی دهند که نظم اجتماعی توسط افراد غیر مسوول مختل گردد.

رییس جمهور غنی پس از استماع پیشنهادات و خواست های بزرگان ولایت قندوز، از همکاری های همیشگی و شجاعت مردم آن ولایت به نیکی یاد نمود. رییس جمهور کشور در خصوص وضعیت ولایت قندوز گفت: اداره آن ولایت در دست نیروهای امنیتی و دفاعی ما قرار دارد. او علاوه کرد که گزارش های تازه هر لحظه برای من مواصلت می کند و مستقیم از وضعیت مواظبت می نمایم.

وی با اشاره به عملیات نظامی و موفق نیروهای امنیتی و دفاعی کشور در ولایت قندوز گفت: عملیات نظامی در شهر محدود نمی ماند و در اطراف و ولایات همجوار آن نیز گسترش خواهد یافت.

رییس جمهور محمد اشرف غنی تاکید نمود که کمیسیون امنیتی را در ولایت قندوز موظف نمودم که از ورود افراد غیر مسوول در داخل شهر قندوز جلوگیری نماید. رییس جمهور کشور در خصوص افزایش تشکیلات قوای امنیتی ولایت قندوز گفت که اقداماتی در این زمینه روی دست گرفته شده و در چهارچوب قول اردوی 209 شاهین فرقه مقتدری ایجاد می گردد. رییس جمهور غنی با اشاره به بُعد اقتصادی ولایت قندوز گفت که این ولایت مرکز ترانزیت و شاهراه شمال کشور است که برای من از اهمیت حیاتی برخوردار می باشد.

وی تاکید کرد که جنگ بالای ما تحمیل گردیده است و شماری می خواهند که ولایت قندوز را به مرکز ثقل تروریزم جهانی مبدل کنند.

رییس جمهور در آخر این دیدار گفت: ولایت قندوز بافت مستحکم ملی دارد و باید بزرگان آن ولایت اجازه ندهند که به نام قوم میان شان تفرقه ایجاد گردد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است