چگونگی ترور سعیدی از زبان فرمانده امنیت کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۸    ۱۳۹۴/۹/۴ کد خبر: 106843 منبع: پرینت

بعد از حادثه ترور ناجوان مردانه دشمنان میهن، وحشی های قرن، طالبان بی فرهنگ و مزدوران پاکستان بالای شخصیت ملی و مردم دوست جناب احمد سعیدی که حالا به فضل خداوند وضعیت صحی اش قناعت بخش است.

حالا جناب فرمانده صاحب امنیت کابل به سلسله تشریحات همیشگی اش چگونگی حمله بر جان سعیدی صاحب را با شد و مدش بیان می کند.

یکی از در فشانی اش این است که تروریست ها ماشه تفنگچه بی صدا را با دست راست شان استفاده نموده اند و دیگراش چپه دست بوده اما موقع فیر را پیدا نکرده و هر دو توانستند با وجود این همه پاسگاه های امنیتی به راحتی فرار کنند و خدا داند فردا نوبت کیست.

فرمانده صاحب کار کشته تا اینقدر تشریح نمودن لطف کن جلوی این همه بی امنیتی ها را بگیر وگرنه آبرومندانه استعغا کن و نام خود را برای اولین بار به عنوان شخص وظیفه شناس و مردم دوست در ذهن مردم و وزارت داخله ثبت کن.


آريانا بزرگ


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   چقدر دقیق بوده که لرزش دست تروریستان و چپه و راسته بودن دست تروریستان را ارزیابی کرده است واقعا بشر در مقابل این همه دریای علم غرق میشود و محو و نابود میشه، و همینگونه با دریافت اینکه تروریستان در مقابل دیدگان اینهمه نظامیان و پاسگاه های امنیتی فرار میکنند و ثبت این لحظه تاریخی فقط از حوصله مردان کارکشته و اولی الالباب میباشد!!!!
(-_-)

>>>   از روزیکه همین اقای فرمانده بیکاره خواب برده تعین ومقرر شده نا امنی وانتحاری وانفجاری وترور دهشت وحشت بیشتروبیشتر شده وبعد از هر حادثه اقای فرمانده خصوصیات وحرکت مرتکبین حادثه را با شد ومد اش بیان میکند که گوی در نزدیک حادثه قرار داشت اگر صداقت کاری اخلاق مردمی وجود داشته باشد باید با این تمام ناکامی در کار این فرمانده پولیس خود بخود ازین وطیفه استعفا کند اما کجا است قدرت چوکی چنان شرنی کرده که بر همه چیز سایه افگنده چوکی را محکم کرده است .

>>>   از ریس جمهور گرفته تا اراکین ومسولین امنیتی در هر حادثات واتفاقاتی که توسط ترورستان ای اس ای بنام طالبان انجام میگردد همه شان با یک صدا انرا محکوم میکنند ومیگویند که عاملین ان هرچه زودتر دستگیر ومجازات گردند اول اینکه فهمیده شده نمی تواند که مسول امنیت جان ومال مردم کیست ودیگر اینکه ایا مرتکبین چنین جنایات شناسایی ودستگیر شدند یا چطور مردم به مردم اگاهی داده نمیشود وهمچنان از مسولین درجه منطقه کسی پرسان نمیکند که چرا در کار اش غفلت صورت گرفته که باعث چنین حادثه دلخراش شده است همه با یک تقبیع رفع مسولیت میکنند وبس .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است