سفر معاون ارشد امور امنیتی وزارت داخله به لوگر
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۷    ۱۳۹۴/۹/۴ کد خبر: 106832 منبع: پرینت

محمد ایوب سالنگی معاون ارشد امور امنیتی وزارت داخله در یک سفر کاری وضعیت امنیتی ولایت لوگر را مورد بررسی قرار داد.

معاون ارشد امور امنیتی وزارت داخله با والی، مسوولان امور امنیتی و اعضای شورای ولایتی، لوگر در مورد وضعیت امنیتی این ولایت دیدار و گفتگو داشت. وی در دیدار با علیم فدایی والی لوگر و اعضای شورای ولایتی این ولایت گفت: لوگر حیثیت دروازه جنوبی پایتخت را دارد و امنیت آن از اهمیت زیادی برای نیروهای امینتی کشور برخودار است.

وی تصریح کرد که نیروهای امنیتی این ولایت در همکاری با والی، مسوولان دولتی و مردم این ولایت توانسته اند در یک هماهنگی همه جانبه در جهت بهبود وضعیت امنیتی لوگر کار کنند.

معاون ارشد امور امنیتی، از نیروهای امنیتی و مسوولان دولتی لوگر سپاسگزاری نمود و گفت: رهبری وزارت داخله عملکردهای خوب نیروهای امنیتی این ولایت را به دیده قدر می نگرد.

همچنان، والی ولایت لوگر از توجه خاص وزارت داخله بر امنیت این ولایت سپاسگزاری نمود و افزود: مردم ولایت لوگر با تمام امکانات نیروهای دفاعی و امنیتی کشور را مورد حمایت قرار می دهند و این امر باعث شده تا امنیت لوگر بهبود قابل ملاحظه ای یابد.

معاون ارشد امور امنیتی در پایان سفرش به ولایت لوگر، شماری از منسوبان پولیس ملی را که از خود در تامین امنیت این ولایت شایستگی نشان داده بودند، با اعطای مدال و تقدیر نامه ستایش کرد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   سفر دزد چــــپــــــــــــه شــــــــــــــاخ بـــه لــــوگـــــــــــر !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است