وزارت داخله اظهارات عضو شورای ملی را رد کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۲    ۱۳۹۴/۹/۳ کد خبر: 106769 منبع: پرینت

وزارت داخله اظهارات یک عضو شورای ملی را مبنی بر حضور سران داعش در کابل و حمایت از این گروه توسط حلقه های در درون نظام به شدت رد نمود و آن را خلاف منافع ملی کشور می داند.

اینگونه اظهارات به هیچ صورت نمی تواند بر شجاعت و فداکاری نیروهای امنیتی افغانستان به حیث فرزندان اصیل این سرزمین که از عزت وشرف مردم افغانستان صادقانه پاسداری می کنند و هر روز در برابر گروه های تروریستی شجاعانه می رزمند صدمه وارد کند.

به باور وزارت داخله این گفته ها بیشتر بر منافع شخصی شماری از افراد و گروه ها استوار بوده که باعث می شود تا دهشت افکنان هرچه بیشتر فعالیت های دهشت افکنانه و تروریستی شان را گسترش دهند و بر روحیه ملی صدمه وارد نمایند که جفای بزرگی به رشادت ها و قهرمانی نیروهای امنیتی افغانستان خواهد بود و عواقب خطرناکی را نیز در پی خواهد داشت.

همچنان وزارت داخله به این باور است که نظام کنونی با داشتن صد ها هزار نیروهای امنیتی و دفاعی هیچ توجیه را برای ملیشه سازی در کشور نخواهد پذیرفت که گسترش حاکمیت ملی و تامین امنیت در کشور وظیفه این نیروها است.

وزارت داخله تصریح می دارد، اگر کسانی از ارتباط داشتن افراد و اشخاص با گروه های تروریستی آگاهی داشته باشند باید با ارایه اسناد نهادهای امنیتی را در میان بگذارند تا اقدام های جدی و عملی در این راستا صورت بگیرد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این عضو شورای ملی که این سخن را ګفته خودش داعش است و مزدور ای ایس ای است و این غول بیسواد از پدر خطا است وپدرش نیز یک قسم خور چیزی دیګر نبود. در اصل حکومت نیست اګر حکومت میبود باید این طور احمق ها معاون شورای ملی نمیشد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است