دیدار والی بلخ با شماری از اعضای مجلس سنا
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۳    ۱۳۹۴/۹/۳ کد خبر: 106765 منبع: پرینت

جنرال عطامحمد نور والی بلخ و رییس عمومی شورای اجرایی جمعیت اسلامی در دیدار با شماری از اعضای مجلس سنای کشور که با هدف دیدار از بخش های فرهنگی و آموزشی به بلخ آمده، اند، روی دستاوردهای بلخ در حوزه های مختلف از جمله، معارف، تحصیلات عالی و امور فرهنگی اشاره کرد.

محترم نور بلخ را در زمینه پیشرفت های تعلیمی و تحصیلی و همچنین فعالیت های فرهنگی، پیشگام خواند و از حضور پر رنگ دانشجویان و دانش آموزان در نهادهای تحصیلی و تعلیمی و همچنین از فعالیت های فرهنگی و رسانه های آزاد در بلخ یاد کرد و حضور نزدیک به پنجاه درصدی دختران در مکاتب و نهاد های تحصیلی و فعالیت ده ها نهاد فرهنگی و رسانه ای را نشانه یی از توسعه یافتگی اجتماعی و فضای موجود امن در این ولایت خواند.

والی بلخ اظهار امیدواری نمود که با رشد این روند، بلخ بیشتر از پیش به جایگاه رفیعی در زمینه های مختلف دست یابد.

در این دیدار لیلما احمدی رییس هیات اعزامی مجلس سنا و تنی چند از سناتوران با خرسندی از فعالیت ها و دستاوردهای ولایت بلخ آن را نتیجه مدیریت خوبِ رهبری این ولایت و بلخ را الگویی برای افغانستان خواندند. آنان به پاس خدمات عطامحمد نور والی بلخ، نشان عالی مجلس سنای شورای ملی را به ایشان تفویض نمودند که محترم نور از قدردانی مجلس سنا اظهار امتنان نمود.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است