روابط وزارت انرژی و آب با مردم تخصصی می شود
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۶    ۱۳۹۴/۹/۳ کد خبر: 106762 منبع: پرینت

در نشست هیات اداری وزارت انرژی و آب فیصله شد تا از این پس وزارت انرژی و آب با رویه متفاوت علمی با مردم، نهادهای همکار و کارمندان وزارت تامین ارتباط نماید.

محترم محمد آصف غفوری مسوول روابط عمومی وزارت انرژی و آب با ارایه پرزنتیشن جامع روی روابط عمومی، جایگاه و اهمیت آن از ایجاد یک پلان منظم و درازمدت روابط عمومی در این وزارت خبر داد.

محترم غفوری که از متخصصان ارتباطات می باشد با اشاره به توجه ویژه وزارت انرژی و آب در بخش روابط عمومی گفت: با برقراری ارتباط موفق این وزارت می تواند موجب تامین اعتماد و رابطه کاری خوب میان کارکنان، شرکا، مردم و نهاد های همکار با وزارت انرژی و آب گردد.

وی گفت: پلان درازمدت وزارت انرژی و آب در مورد روابط عمومی تامین کننده روابط سنجیده وهدف محور می باشد که با اجرایی شدن پلان روابط عمومی این وزارت تمام مردم و نهاد های نظارت کننده برکارکرد حکومت به شمول جامعه مدنی، شوراهای ولایتی و مجلس نمایندگان می توانند در روشنی تمام کارکردها و فعالیت های ریز و درشت وزارت قرار گیرند و از سوی دیگر زمینه اشتراک دیدگاه ها به منظور بهبود رضایتمندی مردم با این وزارت فراهم می گردد.

محترم غفوری در ادامه افزود: قسمت عمده از پلان ارتباطات وزارت بر بنیاد به کارگیری از رسانه های اجتماعی به حیث ابزاری دو سویه، سریع و قابل دسترس طراحی شده است. سپس با جزییات به تشریح کامل پلان ارتباطات وزارت پرداخت و گفت: فعال سازی روابط عمومی تخصصی زمینه حکومت داری خوب و تامین ارتباط موثر و دوجانبه را با عموم مردم افغانستان فراهم می سازد.

در این پلان بگونه وسیع بر اهمیت رابطه مردم با وزارت انرژی و آب که یک وزارت بخشی و تکنیکی است برجسته شده است. بر بنیاد آنچه در اهداف مهم پلان ارتباطات آمده است هموطنانی که دسترسی به رسانه های اجتماعی بویژه فیسبوک دارند می توانند همه روزه بگونه مستقیم پیام ها، دیدگاه ها و مسایل مرتبط با این وزارت را با مسوولان روابط عمومی آن شریک ساخته پاسخ های به موقع دریافت نمایند.

ارایه پلان روابط عمومی وزارت با استقبال هیات اداری این وزارت روبرو شد و هر کدام از مسوولان وعده همکاری همه جانبه سپردند تا مردم شریف کشور در جریان تمام پروژه های انکشافی و مفید وزارت انرژی و آب قرار گیرند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   فقد بازی دان مردم است اصلا وزیر انرژی آب یک فرد کم تتجربه کم کار است کار برخی پروژه ها از اسبب کم تجربه آن اختلاس شده از جمله ساخت بندشاه و عروس را متوقف کرده و اگر کار به طور سریع و مطلوب انجام نشود؛ قرارداد، چندین بند دیگر نیز باد فسخ کرد. به گفته کارشناسان کار پروژه ساخت بند شاه عروس مشکل دارد. به سبب آن که میلیون دالر از این بند اسماعیل خان در قراداد بند اخستلاس نموده است.
کارمند وزرات آنرژی آب

>>>   افغانستان کشاورزان و باغ داران کشورما از عدم مدیریت آب و نگاه مسوولان به این مساله یک نگاه صرف غیر ریشته مهندسی است و یک فرد غیر مسلکی یا داری ریشته دیگر نمی تواند فرد موفق ومفید در رشته مهندسی و در زمینه طرح پروژه های آبیاری وشبکه های آبرسانی باشد و به همین دلیل تا هنوزهم کشاورزان وباغداران کشور ما از بی آبی زجر می کشند و رنج می برنند.

>>>   دولت می توان با جذب کدر ها باتجربه حکومت های گذشته در صدد تسخیر منابع آبی بر آید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است