در فقدان دو عزیز
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۸    ۱۳۹۴/۹/۲ کد خبر: 106726 منبع: پرینت

در این دو روز دو تن از عزیزان و فرزندان صدیق و خدمتگزار این سرزمین را از دست دادیم.

روز گذشته یکی از فرماندهان شجاع و برادر عزیزم فیض الله خان رییس اسبق شورای ولایتی بادغیس و فرمانده پولیس ولسوالی جوند آن ولایت در جریان وظیفه و در اثر انفجار ماین کنار جاده به شهادت رسید و امروز هم دوست و همسنگر عزیزم فرمانده مومن خان به رحمت حق پیوست.

فرمانده مومن که از شخصیت های متعهد، صادق و مجاهد راستین این سرزمین بود، سالیان دراز برای آزادی و سربلندی این کشور مبارزه کرد و ایستاد و سرانجام امروز در اثر بیماری یی به ابدیت پیوست. او را از سال ها بدینسو می شناختم و در نبردهای زیادی در کنار هم بودیم و یاد و خاطره های بی شمار از او دارم. خدای بزرگ جایگاه اش را بهشت برین دارد.

فیض الله خان جوندی هم از زمره مبارزان راست قامت و نترسی بود که تا پایان عمر از مبارزه و ایستادگی برای این سرزمین دست نکشید و با تمام نیرو از مردم و وطنش دفاع کرد. او را در نهایت بزدلی و باطرح توطئه به شهادت رساندند. او انسان وارسته، شجاع، متین و مردم دوست بود. خدمتگزاری به مردم و حراست از آنان را همیشه در اولویت کارش داشت و دمی هم ازین امر فروگذاشت نکرد.

مراتب عمیق تسلیت و همدردی خود را نسبت فقدان هردو دوست و همسنگر عزیزم، ابراز داشته، برای شهید فیض الله و زنده یاد فرمانده مومن خان، بهشت برین و به بازماندگان شان و مجاهدان این سرزمین صبر و پایداری می خواهم.

عطا محمد نور


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است