مرتضوی: زابل، حیات خلوت تروریستان است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۲    ۱۳۹۴/۹/۲ کد خبر: 106717 منبع: پرینت

زابل مبدل به حیات خلوت تروریستان شده است.

شاه حسین مرتضوی روزنامه نگار گفت: تمام گروه های تروریستی برای خود در ولایت زابل یک حیاط خلوت دارد اما حکومت علیه پایگاه های تروریستی تاکنون هیچ اقدام نظامی نکرده است به جز یک عملیات که آن هم برای نجات گروگان ها بود.

وی افزود: تا زمانی که گروه های تروریستی بر مسیر شاهراه ها و یا ولسوالی ها تسلط و پایگاه داشته باشد طبیعی است که ما شاهد کشتار و گروگان گیری مردم هستیم.

این روزنامه نگار تاکید کرد که گروه های تروریستی از جمله داعش در سه نقطه کشور شامل ولسوالی دایچوپان ولایت زابل، ولسوالی چاردره ولایت قندوز و بخش هایی از ولایت هلمند فعالیت دارد.

شاه حسین مرتضوی تاکید کرد تا زمانی که حکومت یک اراده جدی و قوی برای از بین بردن این پایگاه ها نداشته باشد بدون شک در تمام نقاط کشور، تروریستان به آزار و اذیت مردم می پردازد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دیده شود که وعده داده شده سرپرست وزارت دفاع مبنی بر نا بودی طالبان وداعشیان در ضرف سه هفته اینده گفته شده بود اندک اندک رو به اختطام است که ایا استانکزی سرپرست وزارت دفاع راست گفته ویا اینکه بخاطر بقای خودش وعده دوروغین داده است ودر ارتباط امنیت شاهراه باید گفت که اگر ترورستان طالب وداعش در نقاط کوستانی صعب العبور منطقه زابل خود را جابجا کرده اند وامکان عملیات برای ازبین بردن ترورستان برای فعلا مشکل است تامین امنیت شاهراه خو کدام مشکل نخواهد بودزیرا نیروی کافی وجود دارد به هر کس وناکس که ده ها محافظ بی جا از نیروهای پولیس داده شده گرفته شود انها را به شاهراه ها بخصوص راه کابل قندهار توظیف گردد چه مشکل دارد اگر اراده تامین امنیت در توجه دولت قرار داشته باشد .

>>>   نمایندگان باید وزیر داخله رااستیضاح کنندکه چرابرزابل که شاهراه افغانستان است تسلط ندارد!!چندبارازیک سوراخ گزیده می شویم .
شیوا


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است