هرات ولایتی امن یا ولایتی پر از ترس و وحشت
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۱    ۱۳۹۴/۹/۲ کد خبر: 106709 منبع: پرینت

هرات به عنوان مرکز قدرت محلی تا حال چنین تصویری که نماینگری از ترس و وحشت بوده نداشته است و همیشمه دروازه های ولایت برای مردم باز بوده است.

این تصویر به مردم هرات و آنهایی که در خارج این تصویر را می بینند بسیار هولناک و نشانی از ناامنی و فرار مردم از هرات می باشد. عبور از کنار ولایت هرات و دیدن بخشی از بستن درب های ورودی فقط نشانی از ترس مقام های محلی بوده و بدین وسیله مردم هرات را به هراس انداختن چیزی دیگری نمی تواند باشد.

جناب رحیمی والی هرات زمانی که تصمیم به بستن سه دوازه ورودی ولایت نموده اند چه فکر کرده اند و علت بستن بخشی از دورزه های ورودی ولایت را چگونه به مردم هرات توجیه می کنند؟

جناب رحیمی روزگاری نه چندان دور سالن ولایت به عنوان خانه ملت بشمار می رفت و مراسم مهمی با اشتراک مردم دراین سالون برگزار می شد، حتی روزها پنجشنبه مردم آزادانه وارد سالن شده و مشکلات خود را با والی وقت در میان می گذاشتند. حالا سالون ولایت هرات از مردم عادی خالی فقط برای اعضای حکومت مرکزی و جلسات مقامات محلی و شورای امینتی و جلسات روسای محلی هرات شده است و ترکیب سالن چنان تغییر یافته که مشکل است آن را به صورت اولیه در آورد.

فقط والی هرات می تواند یک جواب رضایت بخش به مردم بگوید که وضعیت امنیتی هرات به شدت بحرانی بوده و احتمالا حملات طالبان به مقر ولایت ممکن می باشد و ما برای جلوگیری ازچنین خطری، سه دوازه دخولی ولایت را بسته ام: چندین عکس یادگاری از سالون ولایت هرات که همیشه مرکز تجمعات مردم هرات بوده است خدمت تقدیم می دارم.


محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است