قدیر:کارخانه تولید داعش در شینوار ننگرهار است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۱    ۱۳۹۴/۹/۲ کد خبر: 106694 منبع: پرینت

کارخانه تولید داعش در شینوار ننگرهار فعال است.

ظاهر قدیر معاون اول مجلس نمایندگان افغانستان سابق با ابراز نگرانی از وضعیت امنیتی کشور و به خصوص ولایت های ناامن صبح امروز در خانه ملت گفت: در حال حاضر در 22 ولسوالی ولایت ننگرهار بیشتر از 20 هزار مهاجران پاکستانی جابه جا شده است.

وی افزود: در میان این مهاجران افرادی با تبعه آفریدی، ازبکستانی، چچنی و عرب نیز مشاهده می شود.

معاون اول سابق مجلس نمایندگان با تاکید بر این که امسال با جنگ زمستانی و تابستانی روبرو هستیم و کسی متوجه کارخانه تولید مخالفان نیست گفت: کارخانه تولید داعش در شینوار ننگرهار فعال است و اگر این کارخانه از بین برود تولید تروریست هم پایان می یابد اما کسی به فکر کارخانه و رشد آن نیست.

ظاهر قدیر که دل پر دردی از بی توجهی و بی کفایتی حکومت نسبت به مناطق ناامن داشت افزود: امروز که مردم ما برای ازبین بردن هراس افکنی متحد شده اند حکومت می گوید تجهیزات جنگی نداریم.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   از بیکفایتی و زور گوی دولت، ملت یا باید به کشور های دیگر مهاجر شوند یا به داعش و دیگر گروه های بپیوندند. یک مامور دولت از 5 هزار تا 15 هزار معاش دارد، ماهی 2 هزار پول برق، پول صفایی، پول آب، پول تکس، پول کتابچه و قلم، یعنی یک مامور نوکر بدون مزد دولت مردان.

>>>   قبل از عید چه لافهاییکه ظاهر قدیر و مسلمیار در مورد مبارزه علیه داعش نزدند، آخرش «فلیلیفس» برآمد!!!!!!!!!!!!

>>>   در هر جاییکه خیزش های مردمی در مقابل نابودی طالبان سربلند کرده دولت با حرف گفته که ما این خیزش ها را ستایش وکمک میکنیم ولی در عمل هرگز به انها کمک رسانی نکرده تنها انها را گذاشته تا اینکه ان خیزش مردمی سرکوب شده وطالبان در ساحه مسلط گردیده وجنایات نابخشودنی شانرا انجام داده اند واقای ظاهر قدیر که خودش عضو پارالمان است از تمام نارسایی ها وکم کاری های دولت باخبر است نبایدچنین توقع را از دولت در بخش امنیتی را کند تا زمانیکه اقای حنیف اتمر بحیث مشاور شورای امنیت باشد این مشکلات وجود خواهد داشت حقیقت یاب سقوط قندوز هم از شورامی امنیت در مورد سقوط قندوز بسا مشکلات وخلا ها ونارسایی های این شورا را برجسته ساخته وخواهان تغیر دران شورا شده دیده شود که دولت چه پاسخ به این هیات حقیقت یاب خواهد داد .
به استثنای چند فرد محدود دیگر تمام مردم در مبارزه با داعش وطالبان با اقای ظاهر قدیر همفکر وهمنوا وهمکار است .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است