یازده خبر خواندنی در قالب یازده شایعه
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۰    ۱۳۹۴/۹/۲ کد خبر: 106681 منبع: پرینت

1
حزب اسلامی مربوط ارغندیوال، حزب اسلامی متحد افغانستان مربوط وحیدالله سباوون و شورا های حزب اسلامی مربوط جمعه خان همدرد لغو و تنها حزب اسلامی افغانستان به رهبری حکمتیار فعالیت خواهد داشت.

2
از ماه‌ها قبل پیشنهاد‌های مشخص به خلیل‌الله فروزی و شیر‌خان فرنود داده شده تا با رهایی از زندان حاضر به پرداخت بدهکاری‌های‌شان شوند. خلیل فروزی این درخواست را قبول کرده است اما شیرخان فرنود تا اکنون به این خواست تن نداده است. گفته می‌شود خلیل فروزی از چهار ماه قبل در آزادی به سر می‌برد.

3
شیر محمد عباس استانکزی رییس دفتر سیاسی طالبان در قطر تعیین شده است.

4
محمد محقق براي تداوي به هند رفت.

5
همایون همایون عضو مجلس نمایندگان: یک تعداد وزرا ووکلا به نحوی معتادبه مواد مخدر اند واز داروی به نام xtazi استفاده می کنندکه قمیت آن 50 دالر است.
وزیر صحت عامه: داروی مذکور تقویت کننده جنسی و انرژی بوده و عوارض جانبی هم دارد که فروش آن ممنوع است.

6
شنیده می شود که سرپرست وزارت دفاع در میان والی بلخ و مخالفین مسلح بلخ میانجگری می کند و وعده داده که به زود ترین فرصت زمینه دیدار مخالفین علاقمند به صلح را با والی بلخ آماده می سازد .

7
آمر جنایی تخار :قدرت الله ذکی نماینده تخار در مجلس بدلیل پوره نشدن خواست های شخصی اش مرا متهم نموده و برادر وی فرید ذکی که معاون والی تخار است با «آس اس آی» همکاری دارد.

8
شنیده می شود که عبدالرووف ابراهیمی رییس مجلس نمایندگان در خط مقدم نبرد در ولسوالی دشت ارچی ولایت رهبری جنگ بر ضد طالبان را به عهده داشت، اما رییس جمهور دستور داد که عاجل به کابل برگردد.

9
حامد کرزی رییس جمهور سابق افغانستان از سال ۲۰۰۷ تا سال ۲۰۱۴ مبلغ ۶۰۰ میلیون دالر برای تقویت طالبان از بودجه افغانستان پرداخت کرده است. حامد کرزی پنج مرکز آموزشی را برای طالبان در ولایت های هلمند، قندوز، ننگرهار، فاریاب و لوگر راه ندازی کرده است.

10
کشف 110 کیلو گرام مواد مخدر از موتر سازمان ملل در کابل.

11
دو کارمند معنیت عواید وزارت مالیه، به اتهام اخذ رشوه بازداشت گردیدند.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   درباره دیگر موارد بنده کدام نظر ندارم و درمورد شماره هفتم میخواهم بگویم که فرید ذکی واقعآ انسان بیکاره ، فاسد ، فاشیست ، قوم پرست و اجنت سازمان استخبارات پاکستان است .

>>>   ممکن خبر ۹ درست باشد زیرا همین حامد کرزی جامعه جهانی در راس ان امریکا را نگذاشت که طالبان را با حملات شبانه شان که خیلی موفق بود ازبین ببرد وطالبان را حامد کرزی برادر خواند وطالبان را که در جنگ گرفتار شده بودند انها را از زندانها رها کرد ودر نزدیک از پایین قدرت اش از ریاست جمهوری طالبان زیاد را از زندان بگرام که با لجاجت از امریکایی ها تسلیم گرفته بود بدون قیدوشرط رها کرد وجبهات طالبان را از نگاه نیروی جنگی تقویت کرد حامد کرزی همه توجه اش بطرف طالبان بود که نابود نشوند وانها را از هرحیث تقویه کرد وبه ملت که انرا ریس جمهور ساخته بودند خیانت کرد فلهذا خبر نهم را نظر به عملکرد حامدکرزی به واقعیت نزدیک وممکن درست هم باشد .

>>>   خبر ششم امکان دارد که دقیق باشد، و اینبار ملا معصوم استانکزی تصمیم دارد که استاد عطامحمد نور را مانند استاد ربانی ترور کند، من از استاد عطا تقاضا دارم که بیش از حد متوجه خود و شهر خود باشد، زیرا این سرپرست بی سر طالب نکتائی پوش معلوم الحال و مجهول الهویه است.
سریر.

>>>   رفته رفته گفتمان ايجاد رهبرى نو و حركت به سوى رهبرى نوين در جامعه تاجيك جاه باز مى كند. امروز جوانان و نسل نو مى پرسند كه تيكه داران و رهبران خودخوانده كى ها اند؟ فعاليت انها چيست ؟ نتيجه كار انها در اين پانزده سال چى بوده؟ چرا ما بايد دنباله رو انها باشيم؟ ارزش هاى كه انها بر ان ايستاده اند چيست؟ اخر اين سياست به كجا مى إنجامد؟ ده سال بعد ما كجا خواهيم بود؟ دلايل ضعف ما چى ارتباط با اين قماش مغازه داران دارد؟
براى نجات از شر اين باند هاى منطقه يى چى بايد كرد؟

>>>   ببینید دوستان میخواهم یک سخن را برای همه شما روشن سازم . تا زمانی اشغالگران خونخوار صفت از افغانستان خارج نشوند در هیچ شرایط جنگ در افغانستان متوقف نخواهد شد و بر عکس این نا امنی ها ادامه پیدا خواهد کرد . دوستان و برادران عزیز افغان شعار و سخن های امریکا لاف و پوچ است و اعتماد کردن بر این شیطان کار عاقلانه ای نیست. نزدیک به 15 سال است که امریکا و متحدانش کشورمان را اشغال کرده است و چه ظلم ها در حق این ملت شده است . بیایید و کمی بی اندیشید؟ به کدامین گناه بر کشور مظلوم افغانستان اینها تجاوز کردند. اگر جهاد در برابر روسها جایز بود به پاکی خداوند قسم که در برابر امریکا هم جایز است . زنده یاد امیرالمومنان ملا محمد عمر مجاهد رحمه الله علیه یادش گرامی .
حبیب الله یوسفزی

>>>   معصوم استانکزی از طریق شیرمحمد استانکزی بین اشرار ووالی بلخ میاجگری میکند؟؟ وعده ملاقات شان را کدام تاریخ تعیین کره؟ این ملاقات هم مانند ملاقات استاد ربانی است؟؟؟

>>>   خداوند متعال این خائنین به وطن را شرمنده و رسوا کند بشمول کرزای و غنی هر خون بیگناه که ریخته میشود از دست همین دو جنایت کار خائنین ومردم فریب است مردم می فهمند که فاشیست هامرتکب چه جنایات میشوند اما فقط به خداوند توکل میکنند از خداوند متعال میخوام این خیانت کارها را در همین دنیا رسوا کند که مردم به چشم شان ببیند

>>>   خطاب به آقای یوسفزی. داعش و طالبان- ساخته ی دست شیطان.

>>>   بلی، چرا؟
ما چشم به راه آن بودیم که هیات حقیقت یاب از میزان و گسترۀ جنایات طالبان در کندز گزارش بیاورد. اگر چنین نبوده باشد و تنها منحصر به چگونگی سقوط کندز باشد، یک ننگ دیگر بر دامن حکومت و آنهایی که در خدمت روپوشی همدستی حکومت با جنایتکاران است، خواهد بود.
گذارشات کمسیون حقیقت یاب فاجعۀ کهندژ را همه شنیدیم ولی هیچ کس نپرسید که این حقیقت یابی چرا شامل زمان حاکمیت چند روزۀ طالبان که اصل تراژیدی و فاجعه رخ داده است, نشده بود؟؟؟.که تنها الی تاریخ 7 میزان یعنی تا ورود و بدرقۀ شان به شهر میشد نه پس از آن.؟؟
ما میخواستیم بدانیم کسانیکه دهن پاره کردن و حتا در مجلس نمایندگان جف میزدند که: ( او خلگو په خدای دروغ دی دوی غلا ندی کلی دا دروغ وایی په خدای دروغ وایی و...).تا این حقیقت یه همه بر ملا میشد ؟؟ولی از آنجایکه معلوم است ارگ نخواسته تا این حقیقت افشا شود و در پی آن برای همتباران و همیاران شان از جمله آقای صاپی جرمی متوجه شود.چیزیرا که مردم انتظار داشت همچنان پنهان گذاشته شد و فقط چند نفر مشکوک متهم خوانده شد.

>>>   همین شایعه پنجم خیلی جالب بود.
ع

>>>   والی بلخ متوجع باشد که همین استانکزی زمینه ملاقات را به استاد ربانی هم فراهم نموده بود
بدخشانی

>>>   وکیلان اگر تابلیت k ظرورت دارند بیایند بدخشان هم نشه آور و هم بخاطر مسایل جنسی خیلی قوی
آدرس بدخشان مرکز شهر خانه خالد صاحب
فروشنده محترم فواد احمد خالد فرزند مجاهد
وکیل

>>>   یک نوع داروی جدید نشه آور دیگر که بنام تابلیت k معروف است در بدخشان توسط انجنیر فواد احمد خالد فرزند عبدالصیر خالد فرمانده جهادی سرزمین بدخشان به شکل آزادانه به فروش میرسد که نشه خیلی خطرناک تر از شراب دارد این دارو هم ممنوع است مگم نفر فرزند مجاهد است کسی جلو اش را گرفته نمی تواند
یفتلی

>>>   اقای یوسفزی تو چرا از اشغال کشور ما توسط بیگانگان یاد میکنی درحالیکه طالبان ترورست از جمله افراد ای اس ای پاکستان اند تمام امکانات جنگی شانرا ای اس ای برایشان اماده میکند وتسلیم شان میکند طالبان بدستور ای اس ای پاکستان حملات ترورستی وانتحاری وتخریبی شانرا انجام میدهند طالبان انقدر تحت تاثیر ای اس ای قرار دارند که با بی غیرتی تام کالای زنانه را برجان انتحاری های طالبان کرده وچادری زنانه را بر سر انها انداخته وروان شان کرده تا با انتحار شان مردم ما را بکوشند ووطن ما را به مخروبه بدل کنند مردم ما در چه در جریان زمان اشغال کشور ما توسط ای اس ای بنام طالبان دیدند که همه کاره وصاحب صلاحیت طالبانپاکستانی ها بودند وامروز در نبرد بادولت اسلامی افغانستان هم دیده میشود که تمام قومانده جنگ طالبان از صلاحیت پاکستانی ها است طالبان ترورست قاتل مردم ما جز غلامان پاکستان چیزی دیگری نبودند ونیستند طالبان وطنفروش را هرگز ملت افغانستان نمی خواهند از بین رفتن شانرا قبول دارند اما حاکمیت طالبان مزدور را نمی خواهند .

>>>   سخنی در مورد شایعه نمبر 2
من درست به یاد دارم در سالهای 1368 الی 1372 یکی از بهترین تجار های افغانستان جناب فرنود بود که بنام شیرخان مشهور است
موصوف بخش حواله جان روبل را از کابل و مسکو کار میکرد و زمانیکه در شرکت او در مسکو میرفتی با جبین گشاده ازت پذیرایی میکرد.
این سوال مثل ها هزاران هموطن دیگرم دارن که این پولهای فیروزی و امثال ان از کجا شد. زمانیکه فرنود تجارت میکرد و کارش با میلیون و لکها دالر بود تمام جیب های برادران کرزی ره جمع میکردی 300 سینت امریکایی نمیشد در هوتل که گارسون بودند در ورجنیا و یا جناب فیروزی که کارمند عادی شرکت برق کابل بود.
امروز امتیاز رسمی بانک از شیرخان است بفرماید کدام ماده از قانون اساسی افغانستان اجازه داده تا حق امتیاز کسی را بدون مردن شخص بفروش برسانید.
کدام قانون اجازه داده که شوهر 170 میلیون دالر باقی از بانک خانم سفیر در سویدن شود.
کدام قانون اجازه داده که حسین فهیم صاحب امتیاز شرکت گاز گروپ 300 میلیون دالر قرض پرداخت نکند و ازاد چکر بزند
کدام قانون این ماده خاص ره تصویب کرده که برادر کرزی در وقت امدنش از امریکا 3 میلیون دالر قرضدار تکس دولت امریکا بود امروز 400 میلیون دالر قرض بانک ره در جیب زده
و هزارن هزار کسی دیگر از این قماش

>>>   باند ....ملی حنیف اتمر فعالتر میشوند برای کشتار بیشتر
انتقام ارگ نشینان معامله گر از فعالین واقعی جامعه مدنی کشور.
چند روز قبل حمله پلان شده بالای دوست عزیز مان سالم وحدت و اکنون حمله تنظیم شده بالای استاد گرامی ما اقای احمد سعیدی که فعلا در شفاخانه قرار دارند.
دو موتر سایکل سوار امروز در منطقه شهرنو کابل بالای اقای سعیدی حمله مسلحانه نمودند.
ظاهر قدیر دیروز در پارلمان راست گفت که مرکز تروریستان کابل است
برای شفا یابی عاجل اقای سعیدی دعا میکنیم

>>>   بنظر هیچ کدام این خبر ها دروغ نیست99.99% صحیح است
محمد ازهرات

>>>   شایعه یازدهم صد فیصد حقیقت است .

>>>   ما در انتظار به دادگاه کشانده شدن جنایت کار ترین شخص به نام حامد کرزی استیم و امید وارم که زنده بوده و اعدام شدن این خایین به چشمان باز ببینم
نور پنجشیر کابل

>>>   آقای یوسف زی!
من زیاد نمی نویسم، زیرا مردم افغانستان حالا همه آگاه شده اند و ترا هم همه می شناسند .
اما
ملا عمر ساخته دست باداران شما است. وجود فیزیکی نداشته و ندارد.
گروه های تروریستی که شما خودرا به آن منسوب می نمایید، آنقدر قتل و کشتار مردم بیگناه ما را
نموده اند که از حد گذشته . نمی دانم که شما به کدام رو سر بالا میکنید.
تاریخ شما ختم شده، حالا از قاتلین قدار خود که باز هم شما هستید یعنی داعش صحبت کنید.

>>>   پارسی زبان های جهان به پا خیزید، از شرف و هویت زبانی تان دفاع کنید، پارسی زبان های ستم پذیر زنجیرهای برده گی پاهای تانرا بشکنید، زبان چند هزار سالۀ زیبای تان ، زبان شعر و ادب تان که زمانی زبان یک حوزۀ بزرگ تمدنی آسیا بود، زبان مولانای بلخ و زبان فردوسی و زبان واصف باختری تان مورد خشم و حسادت وتاراج مشتی فاشیست های بربرصفت ایلی قرار گرفته است ومی خواهند زبان کوهی، زبان دام و کمین، زبان خیمه و غژدی، زبان خون و وحشت، زبان بی ریشه و بدون پشتوانۀ علمی و غنای فرهنگی و در فرجامین زبان انتحاری و طالبانی خود را با شعار فاشیستی عبدالحی حبیبی در تبانی با آفریدگار انگلیس شان با تکیه به شمشیرزنده سازند٠
اولاً پشـــــتو لسانت زنده ساز هم براين شـالوده کاخت برفراز
تاتوانی تکـــــيه بر شمشير کن قصر ملت را برآن تعمير کن

>>>   وزارت که وزیرش رشوت خور باشد از کارمندش گله نکنید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است