حمله داعش به مسابقات کشتی کج امریکا
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۱    ۱۳۹۴/۹/۲ کد خبر: 106654 منبع: پرینت

پولیس فدرال آمریکا (FBI) روز یکشنبه اعلام کرد که داعش مسابقات کشتی کچ آمریکا را که قرار است امروز در شهر آتلانتا در ایالت جرجیا برگزار شود تهدید به حمله تروریستی کرده است.

پولیس فدرال آمریکا با اعلام این خبر گفت: هرگونه تهدید از سوی گروهک تروریستی داعش جدی تلقی شده، حتی اگر بعضی از این تهدیدها واقعی و صحیح نباشد.

پیش تر نیز گروه موسوم به «هکرهای ناشناس» با انتشار بیانیه ای نوشته بود که بر اساس اطلاعات به دست آمده از هکِ منابع داعش، این گروه تروریستی قصد دارد حمله تروریستی در سالن مسابقات کشتی کچ آمریکا انجام دهد.

گروه موسوم به «هکرهای ناشناس» با هک منابع داعش اعلام کرده بود که 50 درصد از کاربران شبکه اجتماعی توییتر در قطر حامی تروریست های داعش هستند و به این ترتیب قطر در این زمینه در میان کشورهای عربی در رتبه نخست قرار گرفته است.

این گروه، پس از آنکه داعش مسوولیت حمله های تروریستی به پاریس را پذیرفت، علیه داعش اعلام جنگ سایبری کرد.

گروه هکرهای ناشناس مدعی است، پنج هزار و پانصد حساب کاربری وابسته به داعش و هوادارانش در توییتر را در هفته گذشته مسدود کرده است.
حمله داعش به پاریس در شامگاه جمعه 22 آبان، 132 کشته و بیش از 350 زخمی برجا گذاشت.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   به پدر او نالت كه داعش را در ابتدا ب ميان اورد لطفاً ما از امريكاه خواهد ميكنم كه بس است سياست به قيمّت خون انسانها بس است وگرنه اين طور قهر خداوند جً بالآي امريكاه و هم پيمانهاي سياست اش بيايد كه هيچ كس و هيچ نيرو و قدرت جلوه انرا گرفته نميتواند باز انوقت بگويي چي جفاي كردم با إنسانها در روي زمين كه قادر و قدرت بشر زمين و زمان بدست اوست
وسلام برادر مسافر از لندن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است