داعش در کشور اردوگاه نظامی ساخته است
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۲۱    ۱۳۹۴/۹/۱ کد خبر: 106647 منبع: پرینت

گروه تروریستی داعش تصاویر جدیدی از اردوگاه آموزش نظامی خود در کشور را منتشر کرده است.

گروه داعش با استفاده از وضعیت امنیتی نامناسب کشور در حال گسترش فعالیت های خود در بخش های مختلف می باشد.

بنابر این گزارش، تشکیلات تازه تاسیس داعش علیرغم عمر کوتاه چند ماهه در افغانستان با کمک سازمان های جاسوسی پاکستان، آمریکا، اسراییل و عربستان سعودی و ترکیه در حال ایجاد زیرساخت های لازم برای حضور طولانی مدت در افغانستان است.

در همین رابطه یکی از روسای برنامه های این گروه به ایجاد اردوگاه های آموزش نظامی و جذب و سازماندهی نیرو از میان جوانان افغانستان، داوطلبان مدارس وهابی از پاکستان، تاجیکستان، ازبکستان، چچن، سوریه و اعضای طالبان اختصاص دارد. در این اردوگاه ها، کار با انواع سلاح سبک و سنگین، تاکتیک، تخریب، کار با مواد منفجره و حملات چریکی به مواضع قوای مسلح افغانستان و گروه های رقیب داعش آموزش داده می شود.

قابل تذکر است که طی ماه های اخیر سازمان های اطلاعاتی پاکستان، سعودی، ترکیه و آمریکا با انتقال صدها تروریست قفقازی، تاجیک، ازبک و غيره به ولایت ننگرهار که پیش از این در عراق و سوریه فعال بودند، اقدام به راه انداری شاخه افغانستان داعش کرده اند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   داغــــــــشـــــــــــــــتون ننگرهار یا دانشگاه وداغشگاه شان هم مرکز شان است صرف مـصـارف از حکومت است افراد از داغش است که خلافت اسلامی می خواهد

>>>   حالا وقت آنست كه مجاهدين قهرمان افغانستان دست بكار شوند واين بار نوكران پاكستانى ها وانگليسها را يك بار ديگر پوز هاى شان در زمين بمالند ويك بار ديگر چراغ پدران خودرا روشن كنند واگر نه اين بار نام افغانستان ازبين خواهد رفت ٠
م ى

>>>   در کجا واز کجا حمایت. میشوند اطلاع بدهید به دوستم از اشرف غنی. وعبدالله وکابینه. شان. کدام. خیر نمیبینید
بمانید که اینها ارگ. وچوکی. شانرا نگاه بکنند.
هارون افغان

>>>   داعش و طالب توسط امریکا و پاکستان در ولایت ننگرهار افغانستان به اسلحه های مدرن غربی تجهیز شده . این بازی دوگانه امریکا یک چالش بزرگ برای دولت فاسد و بخواب رفته افغانستان است .
به همین دلیل و برای جلوگیری از نابودی تروریستها توسط دولت افغانستان قوای هوای افغانستان را امریکا تا حال تجهیز نکرده است تا تروریستهای نوکری غرب اسیب نبینند .

>>>   بایدکه نیروهای خارجی ازافغانستان خارج شوندکه امنیت وصلح برگرددبه
کشورتازمانی که خارجیها در افغانستان است این جهاد نامعلوم هم
ادامه خواهد داشت و امریکا و متحدانش باید به
قولش پابندباشندومطابق قراردادبایدازکشورخارج شوندچون
ماموریت انهاتمام شده حالادراین مدت چهارده سال موافقیت داشتن یا
نداشتن ولی بایددیگرافغانستان راترک کنندتامردم افغانستان خودشان
باهم به توافق برسند درهرکشورکه نیروی.خارجی است جنگ و
خونریزی هم است پس مردم اگرصلح میخواهندبایددست به دست هم
داده وخارجیهاراازکشوربیرون کنندهمه فتنه ودهشت افگنی تمام
خواهدشد..
اجمل

>>>   اگر تا به امروز دخالت امریکا در یک کشور عاقبت خوبی داشته است، به او اعتماد کنید:
ژاپن ، ویتنام ، آرژانتین ، افغانستان ، لیبی ، عراق ، سوریه و ...
به هم پیمانان استراتژیک آمریکا دقت کنید و به ژست بشر دوستانه و دموکراتیک او باو داشته باشید : رژیم جعلی و اشغالگر قدس ،آل سعود ، صدام ، ، مبارک ، پینوشه ، انگلستان ، القاعده ، داعش و ...

>>>   نظریه برادرما اجمل جان کاملا دقیق است آیا ازآمریکا دیگر ترویستتر پیدا میشود؟باید ناتو از افغانستان بیرون شود تاصلح بین مسلمین برقرارشود ودرغیر آن جهاد تا روز قیامت به قول رسول الله ص (الجهاد ماض الی یوم القیامه)ادامه دارد..واین رابجز نوکران غرب وچوچه های کمونستان مرتد کسی دیگر رد نمیکند.

>>>   اجمل جان در زمان حکومت مجاهدین یک نفر از خارجی ها در ان حکومت مجاهدین نبود طالبان شریر فتنه اله دست پاکستان چرا جنگ وخونریزی را در افغانستان ا غاز کردند وبا اشغال افغانستان توسط ای اس ای پاکستان بنام طالبان از کدام جنایات خود در این وطن دریغ کردند طالبان ترورست برای انجام جنایات شان خارجی ها را بهانه درست کرده اند در حالیکه خود شان به کمک بیگانه وبمصرف بیگانه در کشور ما جنگ را براه انداخته اند وهدف شان حکومت دست نشانده پاکستان وصوبه پینجم پاکستان در افغانستان است اگر طالبان دست از جنگ بکشند واز غلامی پاکستان خود را ازاد سازند نه جنگ در کشور ما خواهد بود ونه خارجی حضور خواهد داشت باعث همه بدبختی های کشور ومردم افغانستان از میزان سال ۱۳۷۵ تا کنون همین بی غیرت های طالبان اند که اله دست استخبارات پاکستان قرار گرفته اند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است