برگزاری نشست خبری معاونت مبارزه با مواد مخدر
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۴    ۱۳۹۴/۹/۱ کد خبر: 106645 منبع: پرینت

نشست خبری معاونت مبارزه با مواد مخدر وزارت داخله کشور برگزار شد.

جنرال دگر باز محمد احمدی معاون مبارزه با مواد مخدر وزارت داخله کشور در نشست خبری دستاوردهای این معاونت را طی 8 ماه گذشته گفت: با تلاش نیروهای امنیتی در ولایت لوگر بیشتر از 45 تن موادمخدر تحت نام چرس در ولسوالی ازره ولایت لوگر کشف و ضبط شده است.

وی افزود: 29 هزار چرس نیمه پروسس و 68 کیلوگرم چرس خام و 16 هزار کیلوگرم چرس پروسس نشده نیز از این کارخانه به دست آمده است که در پیوند به این قضیه 11 تن به شمول صاحب این کارخانه دستگیر شده است و در این عملیات یک میل کلاشینکف، 20 فیرمرمی و 3 عراده سواری و باربری نیز ضبط شده است.

جنرال دگر باز محمد احمدی ادامه داد: منسوبین مواد مبارزه با موادمخدر از ابتدای ماه حمل بیش از 100 تن از انواع مختلف مواد مخدر، مواد کیمیابی و مشروبات الکلی در یک هزار و 735 عملیات کشف و ضبط کردند که در پیوند به آن یک هزار و 876 تن دستگیر شده است.

معاون مبارزه با مواد مخدر باتاکید بر این که کارخانه های تولید و پروسس مواد مخدر در مناطق ناامن قرار دارند گفت: امیدوارم در 4 ماه آخر سال نیز بتوانیم سطح کشف و ضبط را در مقایسه با سال گذشته بالا ببریم و باندهای مافیایی بزرگ را نیز دستگیر کنیم.

کد(18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است