بنیان گذاری واحد آب های مرزی در وزارت انرژی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۵    ۱۳۹۴/۹/۱ کد خبر: 106612 منبع: پرینت

وزارت انرژی و آب جمهوری اسلامی افغانستان واحد آب های مرزی را در قالب پروژه IRDP ریاست انسجام پروژه های آب این وزارت را بنیان گذاری نمود.

در نشست بنیانگذاری این واحد متخصصان آب وزارت انرژی و آب به شمول مشاوران ارشد FAO حضور داشتند.

در آغاز محترم محمد گل حمیدی سرپرست ریاست انسجام پروژه های آب وزارت انرژی و آب با ارایه معلومات جامع از چگونگی تشکیل این واحد در چوکات پروژه IRDP معلومات داد.
محترم حمیدی گفت در بخش پنجم پروژه متذکره بر اساس افزایش وجوه مالی از سوی بانک جهانی وزارت انرژی و آب تصمیم گرفت تا این واحد که از نیازهای مبرم کشور می باشد تشکیل گردد.

سپس محترم احمد شکیب عاطف پرزنتیشن این واحد را روی چگونگی تشکیل این بخش در وزارت انرژی و آب ارایه نمود و پس از تشریح هرکدام از بخش های مدنظر گرفته شده به شمول مسوولیت ها، دورنما ها و ماموریت های این واحد با اشتراک کنندگان این نشست به گفتگو و تبادل نظر پرداخت.

پس از آن محترم سید شریف شبیر مشاور ارشد وزارت انرژی و آب با طرح برخی از دیدگاه ها خواهان توجه بیشتر روی شیوه و چگونگی تشکیل این واحد گردیده تاکید کرد تا رابطه این واحد با سایر بخش های موجود وزارت تامین گردد.

در این نشست محترم ویس بصیری از متخصصان آب های مرزی کشور روی پیوند این واحد با بخش های مورد نیاز آن در داخل وزارت انرژی و آب صحبت نموده خواهان دقت بیشتر در روند رشد این واحد گردید.

پس از آن محترم داکتر وسیم اقبال مشاور وزارت انرژی و آب خواست تا اداره های همکار واحد آب های مرزی در وزارت انرژی و آب بگونه کامل روشن و مشخص شود تا در کارهای پیش رو هماهنگی و انسجام بیشتر وجود داشته باشد.

دیدگاه های متخصصان در مجموع از سوی اعضای این واحد برای گسترش این بخش استقبال گردید و تصمیم بر این شد تا در نشست های بعدی مقام های رهبری وزارت نیز در جریان روند تکامل این واحد قرار گیرند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عوض کار های عملی وقت تلف کردن و خاک به چشم مردم زدن است و واحد های آب یعنی چه ؟ اگر قرار باشد که کار صورت بگیرد نیاز به این حرفا نیست و آبهای ما هر سال بیرون می رود و کار این وزارت معلوم نیست و ده سال شده که یک بند ابی را جور نکرده است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است