رزمايش دريايی روسيه در شرق دريای مديترانه
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۱    ۱۳۹۴/۹/۱ کد خبر: 106600 منبع: پرینت

رزمایش نیروی دریایی روسیه در شرق دریای مدیترانه آغاز شد.
به گزارش الميادين، رزمایش نیروی دریایی روسیه در شرق دریای مدیترانه آغاز شد. این رزمایش تا سه روز دیگر ادامه خواهد داشت و شش واحد دریایی روسیه در این رزمایش حضور دارند.

بنابراین گزارش نیروی دریایی ارتش روسیه رزمایش خود را در شرق دریای مدیترانه آغاز کرده است. این رزمایش در نزدیکی آب های منطقه ای سوریه در سواحل طرطوس برگزار می شود. این رزمایش در یک مثلث دریایی میان سوریه، لبنان و قبرس واقع است. در پی اجرای این رزمایش شماری از خطوط هوایی جهان پروازهای خود را به مقصد لبنان لغو کرده اند.

در حالی رزمایش دریایی آغاز شده است که جنگنده های این کشور به حملات خود علیه مواضع داعش(گروهک تکفیری صهیونیستی داعش) و دیگر گروه های مسلح تندرو در سوریه ادامه می دهند. نیروی دریایی روسیه پیش از این موشک های هدایت شونده را برای هدف قرار دادن مواضع داعش از دریای خزر شلیک کرده است. این موشک ها یک هزار و پانصد کیلومتر را طی و از شمال غرب ایران و کردستان عراق عبور کرده اند. بمب افکن های ارتش روسیه نیز به همراه جنگنده های سوخوی34 در عملیات هدف قرار دادن مواضع داعش و دیگر گروه های تندرو حضور دارند. این جنگنده ها از پایگاه های نظامی روسیه و سوریه استفاده می کنند. شمار جنگنده های روسی مشارکت کننده در عملیات سوریه به شصت و نه فروند رسیده است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   روسیه فاشیست نو شده ...20% مردمش گرسنه هستند و دولت فاسدش مصرف بیجا میکند...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است