تخریب یک قبرستان در کشور توسط داعش (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۷    ۱۳۹۴/۸/۳۰ کد خبر: 106557 منبع: پرینت

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201511/201511210721031994.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201511/201511210721021487.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201511/201511210721033642.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201511/201511210721032840.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201511/201511210721032836.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201511/201511210721033216.jpg

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201511/201511210721034319.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آیا حکومت این ها را هیچ ندید؟؟ قسم به خدا که یک دقیقه هم در یک مکان، چهار نفر تجمع کنند، حکومت میبیند و میداند، اما این گروه خود یک قسمتی از حکومت است به همین دلیل هیچ اقدامی صورت نمیگیرد.
سرنوشت قذافی نصیب غنی و عبدالله خواهد شد.
سمیع

>>>   این قبرستان مربوط به کجاست؟

>>>   لباس اردوی نظامی افغانستان درتن داعش .

>>>   مجاهدنام خودرابمان اگراسلام راازبین هم ببری ازتوصحیح است.
قاتل جنتی مقتول دوزخی ازتوصحیح, دزدی مال مومن اولجه ازتوصحح, امرپیغمبررانکنندکه بنده پرست میشوندازتوصحیح, حال خودکافرآمده دعوت به دین خودداردازینهاهم صحیح خلص بنام جهادنسلش راقتل کن جنت رضای خداست.. کلش رابه جنت روان کن که احمق ازذنیاسیراست آخرت میخواهد.
وطندار

>>>   ب آرامگاه مسلمین چه کار دارند آخه ...

>>>   داعش باید نابود گردد و هیچ جای در افغانستان ندارد . مجاهدین امارت اسلامی توانستند در زابل به داعش شکست سختی بدهند . بیشترشان یا کشته یا اسیر شدند .
حبیب الله یوسفزی

>>>   آقا یه سوال:
چرا هر چی گروه تروریستی هستش میاد تو افغانستان و اتفاقا نیروهای زیادی هم دوروبرش جمع میشند؟؟
طالبان
القاعده
داعش

>>>   واقعا اینها میدانند که زیارت یک انسان است که زیاد زنها و مردم کور کشور ما اوره پرستش میکند. بجای رجوع به دربار خداوند به قبرها میروند نَظر میخواهند.
حقجو

>>>   این بیماران روانی مرده ها را هم به آرام نمیمانند!!!
حسیب از آلمان

>>>   عجيب موجودات هستند، حتي مرده ها از شرِ اين ها در امان نيستند. خداوند مردم را از شرِ اين ها نجات بدهد.

>>>   این دیوانگان با قبر مرده چی کاردارن ؟

>>>   بلآخره‌داعش‌برآنجای‌رسیدکه‌ازمرده‌هاهم‌گیروگان‌بگیردن.
عزیزی

>>>   نگاه کنید، مردم جاهل بخاطر یک مشت پیسه چیکار میکنند تمامشان مردم ملکی هستند؟

>>>   سلام، اول اینکه اینها داعش نیستند و فقط چند نفر اوباش به استفاده از بیرق داعش میخواهند مردم را با این عمل شان به سطوح در آورند. چون داعش همیشه لباس سیاه برتن داشته و این از ویژه ګی های شان است. امید است دولت هر چه زودتر این ګروه را شناسایی و به جزای اعمال شان برسانند.
وسلام.

>>>   بلی برادران اشرف غنی خودش مسول تطبیق پرژه امریکا درمنطقه است.

>>>   چیزیکه در خط است! عملی میکنند!
شیخ الگپ

>>>   معلوم نیست این ها به کداک دین است
رحمت الله از اطریش

>>>   خاک عالم بر سر نفهمشون ک حرمت مرده را نگه نمیدارند
با عقایدی که ب مرغ پخته درون دیگ بگید خنده ش میگیره .... آخه کی واسه پرستش مرده براش قبر میسازه ، حماقت تا کجا ... چرا عده ای نمیفهمند فرق بین پرستش و احترام گذاشتن را ، فرق بین واسطه و وسیله کردن با پرستیدن را .... جهل تا کجا
آن هم در قرن ۲۱

>>>   هیچ انسانی زیارت را پرستش نمی کند ولی طبق روایت از رسول خدا که هر روز بالای قبر گذشتگان میرفت ودعا میکرد هرکس به مرده ها احترام گذاشت پرستش نیست بلکه برای خودش احترام کرده چون فردا همانجا جای خودش است وانتظار دعا و خیرات دارد این سفارش تمام بزرگان است وقران که به نام مرده های تان خیرات کنید سفارش اکید شده که بقرستان ها بروید تا دلهایتان نرم شود و بیاد مرگ بیفتید این حرامزاده ها از مرگ میترسند واز مرده هم میترسند بخدا یهود ومسیحی ها هم بمرده احترام میکنند ولی اینها اصلا انسان نیستند یک مشت شرابی و کثیف حرامزاده که به هیچیز احترام ندارند
بینام از وردک

>>>   مرده ها زنده ها ی دایش نمانید

>>>   محترمی که سوال نموده اند:«چرا هر چی گروه تروریستی هستش میاد تو افغانستان و اتفاقا نیروهای زیادی هم دوروبرش جمع میشند؟؟
طالبان
القاعده
داعش»
یکی و خلاصه جواب شما:
علت وجود جاهلان بی پایان است!! از همین خاطر است که اخوان المسلمین، مجاهدین، طالبان، القاعده، داعش و تمام بنیادگرایان یک وجه مشترک داشتند و دارند و آن وجه مشترک سوختاندن مکاتب، ویران کردن مکاتب، کشتن معلم و شاگرد و انداختن تیزاب بروی دختران مکاتب بوده است.
نذیر احمد از خوست

>>>   اگه انقدر که برای خراب کردن وقت میزارن برای ابادای وقت می ذاشتن الان یه چیزی بودیم

>>>   والله اعلم "
هراتی

>>>   سلام به آنهایکه درپرتو چراغ عقل ودین زندگی میکنند!پروژه ای طالبان وداعش درکشورما توسط وهابیون آل سقوط یهودی ،حاکم درعربستان وبه کمک امریکائیهاوانگلسیها بوجودآمده و حمایت میشود،درمیان مسلمانان اخلاف اندازد تاامنیت کشورهای اسلمی ازبین برودومسلمانان پیشرفت نکنند ودرهمه چیز محتاج آنهاباشد!!(حق شناس)

>>>   انسان ها از دو جا ديوانه ميشوند يكى از سر يكى معقد حالا در تمام دنيا از سر را تداوى ميكنند اما مشكل معقد را تا حالا پيدا نكردن كه اينها از همان دست هستند ،. ادم بيكار يا غر شود يابيمار اينها بفضل خداوند هردو را نصيب شده اند عمر جاهل كوتا است از نا دانى خود از بين ميرود ٠
م ى

>>>   بلی یک جهالت و بیسوادی رفتن به زیارت های بی نام ونشان . جهالت وکوتاه نظری دیگر بی حُرمتی و تخریب زیارتگاه وقبرستان های مردم. ای جاهلان وبیخردان بروید پی کارهای روزمره تان. خداوند متعال"ج" بر همه چیز آگاه ودانا است. خداوند ما را از این طایفه های بیخرد وبیعقل (داعش،طالب،القاعده.....) که بزرگترین ضربه،خسارت و مصیبت را برای خود کشور های اسلامی بنام ا سلام به ارمغان آورده اند،نجات بدهد. ومُطمئن باشید که هرگز با این قسم جهالت وفساد در روی زمین به اهداف ناپاک تان نمیرسید ونابود میشوید.و اسلام را نزد ادیان کُفری والهادی بد نام میسازید.
م.م از کابل.

>>>   حبیب الله یوسفزی: گُفتی داعش باید نابود گردد. آفرین اگر شرارت اسلامی شما، القاعده،النصره، اخوان المسلمین،لشکر طیبه و 100 ها گروه های افراطی و بنیادگر ...شما ها یکجا با داعش نابود شوید چقدر کار خوب و نیک خواهد بود، چرا تمام تان از یک تیکر آب میخورید.وهمین شما ها آبروی اسلام را بُردید.
گرچه ما میدانیم که اسلام به ذات خود هیچ عیبی ندارد. هر عیب که است در مُثلمانی ما است.
م.ن


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است