ساخت 9 زندان جدید در انگلیس
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۵    ۱۳۹۴/۸/۳۰ کد خبر: 106520 منبع: پرینت

دولت انگلیس از ساخت 9 زندان جدید در مناطق مختلف این کشور خبر داد.

آخرین گزارشهای منتشر شده در انگلیس نشان می دهد از 119 زندان موجود در این کشور 77 زندان بیشتر از ظرفیت زندانی دارند و دولت قصد دارد بخشی از دست کم 86 هزار زندانی در این کشور را به زندانهای جدید منتقل کند.
نیک هاردویک سربازرس زندانهای بریتانیا وضع زندانهای انگلیس و ولز را بدترین حالت در 10 سال اخیر دانست.

وضع زندانهای انگلیس، انتقادهای فراوانی را برانگیخته است. آخرین گزارش دیدبان زندانها از برخی مشکلات زندانهای انگلیس پرده برداشت. در این گزارش آمده است میزان خودکشی زندانیان به بالاترین میزان از سال 2005 رسیده و حملات به زندانیان نیز به ویژه در دو سال اخیر 14 درصد افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش پارسال 1650 مورد آزار جنسی در زندانهای انگلیس روی داده است و اختلالات روانی هم در میان زندانیان زن به 25 درصد رسیده است. در این گزارش تصریح شده است 26 درصد از زندانیان جدید، در زندان به مواد مخدر مبتلا شده اند.

پارسال 1007 زندانی از بیم جان خود تلاش کردند با بالا رفتن از نرده ها و دیوارها، مسئولان زندان را وادار کنند تا آنان را به زندان امنی منتقل کنند.
بر آساس آخرین آمار منتشر شده در میان زندانیان در انگلیس سه هزار زن و چهار هزار فرد بالای شصت سال وجود دارد و 10 درصد از زندانیان در انگلیس را نیز ارتشی های سابق که به ویژه در عراق و افغانستان حضور داشتند تشکیل می دهند .

وزیر خزانه داری انگلیس در آستانه ارائه لایحه جدید بودجه این کشور به پارلمان انگلیس، با اذعان بر وجود مشکلات در زندانی های این کشور گفت: توانبخشی در زندان های کشورش اندک است و شمار قابل توجهی از زندانیان، در زندان با روش های پیشرفته تر جرم آشنا می شوند.

جورج اوزبورن افزود: در زندان های قدیمی این کشور، فضا برای مصرف مواد مخدر و ارتکاب جرایم، آماده است.
وی گفت : زندانهای نوساز می تواند با بکارگیری تجهیزات نوین علاوه بر سالانه 80 میلیون پوند صرفه جویی، امکان بازتوانی مجرمان را نیز فراهم کند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است