ما به رییس جمهور گفتیم دروغ می‌گویید
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۳۵    ۱۳۹۴/۸/۲۸ کد خبر: 106507 منبع: پرینت

اپوزیسیون سیاسی حکومت به اصطلاح وحدت ملی افغانستان، در دومین همایشِ بزرگ خویش، یک سال کارکرد حکومت وحدت ملی را بررسی نموده و طرح بدیلی برای بیرون رفت از بحران سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی را برای شهروندان کشور ارایه نمود.

داکتر عبداللطیف پدرام رهبر اپوزیسیون حکومت وحدت ملی در این گردهمایی گفت: ما اگر حرف می زنیم، بدیل هم داریم. بدیل یعنی این که در همین مجلس هم بسیار افراد هستند که می‌توانند به جای این دو نفر در حکومت خدمت کنند. رییس جمهور و رییس اجرایی، حضرت عمر که نیستند، حضرت علی نیستند که ما بگوییم که برای‌شان بدیل نداریم.

به باور رهبر این حرکت، اوضاع اجتماعی، اقتصادی و امنیتی کشور با بحران روبرو است و وی به میدان آمده تا مردم را به مبارزه‌ی مدنی در برابر حکومت تشویق کند.

رییس شورای تاجیکان افغانستان افزود: اینها آمدند با امریکا پیمان امنیتی امضا کردند، بعد از همین پیمان وضعیت بُحرانی شد و متأسفانه مجلس هم به این پیمان رأی مثبت داد.

در اخیر، اعضای اپوزیسیون حکومت وحدت ملی از حکومت خواستند تا هرچه زودتر جلوی مافیای اقتصادی و فساد پیشه‌ را بگیرد و افراد شایسته را در رأس کارها بگمارد.

ذوالفقار امید رهبر حزب کار و توسعه در این مراسم اظهار داشت: در انقلاب سبز تبسم تک تک جوانان امروز در این همایش شرکت داشتند. زمانی که ما جنازه‌ها را از غزنی به کابل انتقال می‌دادیم، هشت نفر از گروگانان آزاد شدند و رییس جمهور گفت که من این هشت تن را آزاد کردم و ما به ایشان گفتیم که شما دروغ می‌گویید.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   درحکومت تحول وتقلب ملی برای خاینین سه امتیازویاپست درنظرگرفته شده .
1- هردزد ومتقلب وخاین بعدازحکم غنی برطرف نه باید سفیر شود .
2- هردزد ومتقلب وخاین بعدازحکم غنی برطرف نه باید به حیث مشاورتفرقه مقرر گردد .
3- هردزد ومتقلب وخاین بعدازحکم غنی برطرف نه باید یک سرک یامحل بنامش گردد
مثلیکه میدان هوایی کابل زیبا رابنام کرزی کرده میخواهند نام پایتخت راگم کنند این خواب است وخیال هرگزازدهان کسی نخواهید شنید که میدان هوایی زیبای کابل رامیدان هوایی کرزی یادکند

>>>   دکترپدارم:«سیستمی که ما داریم شاهی است»
منهای آدمهای که از دور و برشاهزاده ها نان و نمک می خورند دیگرجوانهای دانشگاهی افغانستان از ارثی شدن چوکی های دولتی نا راض اند. این نارضایتی ها را باربارنوشته اند. اما، دکترپدرام شایدنخستین شخصیت سیاسی ی باشدکه مقرری های میراثی را به شدت نقدمی کند. اومی گوید:«یک آدم یک جایی وزیراست، معیین است ... اگراونبودبچه یابرادرش بایدباشد، پس بقیه چه؟» به همین دلیل نظام افغانستان راشاهی می خواند.

>>>   غنی خائن بخاطر یک وطندار لوگری اش استانکزی لنگ میخواهد قانون اساسی را با فرمان های احمقانه اش تغییر دهد در حالیکه در تبلیغات انتخاباتی اش میگفت که بالای قانون معامله نمیکند

>>>   سال هاست فریاد می زنم!
جنایت کاران ومیراث خواران عبدالرحمن خان ی همچنان بی پروا وبی دریغ از خواهران وبرادران وحتا کودکان وپیر زنان مردم نجیب هزاره قربانی می گیرند وبا قساوت تیغ های خون آلود تعصب وجاهلیت را بر گلوگاه های رنجور آن ها فرود می آورند.
سال هاست فریاد می زنم وفریاد می زنیم کار این سیستم استبدادی چندقرنه باید یکسره شود،هیچ اصلاحی درکار نیست جز تغییر رادیکال این ساختار فرسوده وفاسد به نظامی که ایالات ومردم درساختاروقانون ونام متفاوت بتوانند مسایل وامور خود را خود بگردانند ورهبری کنند.

>>>   هسته گذاری قومی در شمال جهت تقویه طالبان و جهت سرکوب مردمان اصیل سمت شمال۰
دولت برخاصته از تقلب غنی برای طالبان در منطقه دند غوری بغلان ساحه امن ساخت۰
هدف این کار صرف قومی است، وبه طالبان بنام قوم از طرف دولت کمک میشود۰ با اینکار غنی و تیم قومی فاشیستی او به طالبان دست آزاد فعالیت در یکی از مهمترین نقاط استراتیژیک شمال که حتی راه شمال را کنترول میکند میدهد۰
این خیانت بنام مردم محل که در اصل تحت کنترول طالبان اند و بنام آنائیکه از طالبان بنام قوم پتشیبانی میکنند اجرا میشود۰
آیا آنانیکه نیمه بدنه دولت را ساخته اند درین مورد کور و کر هستند و سخت مصروف فشن و درشن خود هستند؟
آیا جنرال دوستم و جنرال عطا خواب هستند؟ آیا آنها و دیگران اهمیت این حرکت تیم فاسیشتی قومی غنی کوچی، همدرد، صافی، اتمر، گلاب منگل، استانکزی۰۰۰ را در قلب شمال و در یکی از مهمترین نقاط استراتیژیک شمال نمیدانند و نمی بینند؟
مردم آگاه باشید۰
این حکومت هم به ادامه حکومت کرزی فقط از هر امکان موجود استفاده میکند تا طالبان را محفوظ کند و آنها را دوباره قدرتمند بسازند۰
تمام این خیانت ها بنام قوم سمت و زبان اجرا میشوند۰
دولت صد در صد امکان پاکسازی دند غوری بغلان را دارد ولی آنجا را بنام ظاهری قوم و ریش سفیدان قومی به طالبان میسپارد۰
چرا؟؟؟
به همان شکلی که کرزی ۹ سال زرغون شهر لوگر را به طالبان واگذار شده بود چنانچه بزرگترین حمله های طالبان در جنوب کابل از همانجا سازمان میافت، به همان شکل حالا تیم قومی فاشیستی غنی دند غوری را برای طالبان در شمال امن سازی و پروتوکول میکند

>>>   آقای پدرام خودت بسیار زیبا خیالبافی میکنی ومانند ماویست های دو اتشه، دولت اشتباهات خود را دارد اما نه اینکه به شخصیت آنها تعرض صورت گرفته وانرا دروغگوی خطاب کنید، این دولت انتخاب مردم است اما مشکلات دارند این مشکل را خودت هم حل کرده نمیتوانی،چون مشکل افغانستان بسیار حاد است باید در سطع بلند حل گردد ویا اینکه همه مردم نظر واحد داشته باشند تا این معضله را به یاری الله پاک حل وفصل کنند .
عبدالله ریحان

>>>   دكترعبداللطيف پدرام، رهبر اپوزيسيون حكومت و حدت ملى، مى گويد: چند محتكر، چنددزد، چندقاچاقچى و دلال سرمايه هاى غربى برجان و مال مردم مسلط شدند و نتجيه اش همين است كه طى چندماه شمار مهاجران به صد و بيست شش هزار جوان افغانستانى رسيد.

>>>   واقعن یگانه راه نجات این وطن مظلوم از این همه بدبختی , نظام فدرالیزم است
بگذار هر کس مطابق ذوق و سلیقه خود زنده گی کند و این است واقعیت زنده گی انسانها

>>>   مقصر اصلی نا بسامانهای کشور کاهلی رهبران
علت کاهلی رهبران ضعف و شناخت از شاخص های دولت داری خوب است و مهمترین عامل آن این است رهبران حکومت به درستی نمی دانند پالیسی سازی در برنامه ریزی های فعال ساختن پروژه کاری عام المنفعه چه نقش در ایجاد شغل برای مردم این سرزمین رنجدیده و چه نقش در رسیدن به هدف رشد اقتصادی دارد .
از جمله عوامل کاهلی دیگر رهبران عدم راهبرد کاری در رفاه و امنیت اجتماعی جزء کار کرده های حکومت به حساب می رود امید می رفته که رهبران حکومت در طی یک سال برای اتباع کشور امکان کار و سر پنا را فراهم می کنند. اما مردم را فریب داده و می دهند کسانی که در زیر ریش رهبران در زیر خیمه ها زندگی می کنند آنها در چی وضعیتی قرار دارند؟ آیاکسی به آنها توجه کرده است ؟ آیا آنها نیز در این فصل برف وباران چیزی برای گرم کردن خانه خود دارند؟
داکتر یارمحمد حیدر زاده متخصص حفظ محیط زیست

>>>   دروغگو را دروغگو گفتن کفایت نمیکند ، باید آنها را در هر لحظه رسوا سازید و افشاگری کنید تا از دروغگفتن دوری کند . اما این دو نفر آنقدر ...هستند فکر میکنند که به گفتن سخنان دروغ مردم را فریب مدهند ، نهایت کودنی آنها است . غافل از آن هستند که روزی در گودالی که خودشان از دروغ ساخته اند می افتند و درجمله خاینین ملی اسمای شان ثبت میگردد و حتیٰ بازماندگان شان آنها را نفرین خواهند کردند . ملت نابود نمیشود ولی خاین ملی رسوای تاریخ میگردند ،
خاموش از فرانسه

>>>   زنده باد آقای پدرام. او واقعاْ از تاجیکان افغانستان نمایندگی میکند نه عبدالله فیشن شو. او مردم میدان است
میدین

>>>   زنده باد پدرام.

>>>   آقای ذوالفقار امید رییس حزب کار و توسعه میگویند:"ما به ایشان (رییس جمهور) گفتیم که شما دروغ می‌گویید."
امیدصاحب! از عین ادب کار گرفته اید!!! رییس یک حزب باید همینطور باشد!!

>>>   محترم میدین!
مرد میدان کسی است که از تمام مردم افغانستان نمایندگی کند، نه انهاییکه ادعای نمایندگی این یا ان قوم را بکند!!!!!

>>>   پدرام صاحب!
خوابهای ترا همه غرب وشرق میداند اما خودت در مقام پشک نه در مقام پلنګ

>>>   غنی. و. عبدالله. که دروغ. نمیگفتند. مردم برای شان. رای نمیدادند

>>>   این ع .غ باید سفیر ساخته شوند یکی سفیر ســــــوریــــه دیگری سفیر یــمـــن

>>>   پناه بر عقل که از بدیل حکومت معرفی شده از لطیف پدرام دل خوش کنیم. کسی که از خاد به شورای نظار، از شورای نظار به منصور نادری، بعداً هم به دوستم و حتی به حاجی شاهر و لالی نیز درویزگی کرد.
احمد ارام

>>>   آفرین بر احمد آرام. میگویند یک عضو پارلمان هند در یک روز سه بار از حزبی به احزابی تغیر موقعیت داد. بعد ازان نه تنها نزد مردم اعتبار خود را از دست داد بلکه حکومت هم مجبور گردید که قانونی در مورد ممنوعیت تغیر موقف سیاسی برای اعضای پارلمان را به تصویب برساند.

>>>   فدرالیسم را بیاورید!!!!! تجزیه افغانستان را از من بگیرید آقایان!!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است