دیدار هیات رهبری ولایت هلمند با رییس جمهور
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۰    ۱۳۹۴/۸/۲۸ کد خبر: 106472 منبع: پرینت

هیات رهبری ولایت هلمند با رییس جمهور دیدار کردند.

در این صحبت که از طریق ویدیو کنفرانس انجام شد، فرمانده قول اردوی 215 میوند و مسوولان قوای امنیتی و دفاعی ولایت هلمند، گزارش های خویش را در مورد آخرین انکشافات از وضعیت امنیتی آن ولایت به رییس جمهور کشور ارایه کردند.

رییس جمهور پس از استماع گزارش های متذکره، گفت: تمام امکانات برای نیروهای امنیتی و دفاعی در ولایت هلمند فراهم شده است و نیروهای یاد شده در آینده نزدیک به منظور بهبود وضعیت امنیتی در ولایت مذکور دستاوردهای قابل ملاحظه ای خواهند داشت.

محمد اشرف غنی به مسوولان مربوط هدایت داد تا گزارش دقیق خویش را در زمینه چگونگی رسیدگی به خانواده های شهدا و مداوای مجروحان نیروهای امنیتی و دفاعی مستقر در ولایت هلمند، ترتیب و به ریاست جمهوری ارایه نمایند.

همچنان رییس جمهور دستور داد تا آنعده از افراد ملکی و نظامی که در بهبود وضعیت ولایت هلمند تلاش کرده و از خود شایستکی نشان داده اند نیز مورد تقدیر قرار گیرند.

رییس جمهور با تاکید گفت: گزارش ها و ارقام باید قابل قبول و دقیق باشد زیرا گزارش دقیق و مبتنی بر حقایق در تصمیم گیری و اقدام ها، موثر اند. محمد اشرف غنی به مسوولان مربوط دستور داد که به منظور بهبود امور، صلاحیت، مسوولیت و مکلفیت های نیروهای امنیتی و دفاعی کشور را در تمام سطوح تشخیص نمایند. رییس جمهور به سرپرست وزارت دفاع ملی، وزیر داخله و رییس عمومی امنیت ملی هدایت داد تا تحرک نیروهای امنیتی و دفاعی و همچنان هماهنگی در میان این نیروها را به هدف راه اندازی بهتر عملیات ها و انجام امور، بیشتر سازند.


کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است