آمریکا، انگلیس و موساد در پشت پرده ایجاد داعش
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۰۱    ۱۳۹۴/۸/۲۸ کد خبر: 106453 منبع: پرینت

ادوارد اسنودن مامور سابق آژانس امنیت ملی آمریکا تاکید کرد: آمریکا، انگلیس و موساد، در پشت پرده ایجاد داعش قرار دارند و کشورهای خلیج (فارس) و اروپا باید برای بازگشت زنبورها (داعشی ها) آماده باشند.

به نقل از پایگاه خبری «المعلومه»، ادوارد اسنودن مامور سابق و جدا شده از آژانس امنیت ملی آمریکا امروز چهارشنبه تاکید کرد: کشورش، انگلیس و موساد اسرائیل در پشت پرده ایجاد گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش قرار دارند.

وی به اروپا و کشورهای خلیج (فارس) وعده داد: زنبورهایی که خود پرورش داده اند به لانه های اصلی شان بازمی گردند.

به نوشته این پایگاه، اسنودن در توئیت های صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ما یعنی سازمان «سیا»ی آمریکا، دستگاه اطلاعاتی انگلیس( ام ای 6) و موساد اسرائیل، مسبب ظهور وبروز داعش در عراق و سوریه هستیم».

وی افزود: «ما تشکیلاتی تروریستی ایجاد کردیم که می تواند تندروها را از همه جای جهان در یک جا جمع کند آن هم به کمک کشورهای خلیج (فارس) و در ماموریتی که از آن به «لانه زنبور» تعبیر می شود».

گزارش این پایگاه حاکی است: اسنودن به این ترتیب پیامی به اروپا و کشورهای خلیج (فارس) داده مبنی بر اینکه «آنها اکنون باید آماده بازگشت زنبورها به لانه های اصلی خود باشند».

ادوارد اسنودن پس از جدایی از آژانس امنیت ملی آمریکا، هزاران اسناد دستگاه اطلاعاتی آمریکا را که به اسناد ویکلیکس شهرت دارند، منتشر کرده است و تصمیم گرفته آمریکا و توطئه های این کشور علیه ملت های عربی و اسلامی را بر ملا کند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است