وزارت شهر سازی به قیمت زمین های شیعه اسماعیلی
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۰    ۱۳۹۴/۸/۲۷ کد خبر: 106442 منبع: پرینت

به دست آوردن وزارت شهر سازی به قیمت زمین های هزاره های شیعه اسماعیلی در ولایت بامیان و ولسوالی بهسود ولایت وردک.
مطابق به سند های به دست آمده، جناب سید منصور نادری وزارت شهر سازی را نسبت به وزارت کار و امور اجتماعی برای پسرش سعادت نادری ترجیح داده تا فامیل اش بتواند به غصب زمین ها در ولایت بغلان ادامه و ساختن شهرک های شخصی نادری را در کابل و سایر ولایات که در اصل غیر قانونی هستند قانونی جلوه داده افزایش دهند.

در سند ها آمده است که صاحبان زمین های یاد شده خارج از افغانستان، در کانادا و امریکا زندگی می کنند و امکانات برگشت آنان بسیار اندک می باشد.

نسل نو صاحبان زمین های یاد شده حتی نمی دانند که در وطن زمینی هم دارند یا خیر. از این موقع منصور نادری استفاده زیرکانه نموده و با قول که به اشرف غنی، نماینده های کوجی و آی اس آی پاکستان داده، کوجی ها را به تدریج به این زمین ها جابجا نماید و در عوض در پهلوی وزارت شهر سازی پول هنگفت را نیز به جیب بزند.

م.ن

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   همین منصور نادری که در زمان کارمل ونجیب بحیث والی با صلاحیت ولایت بغلان اجرای وظیفه میکرد ازموقف ومقام اش استفاده های نا جایز زیاد کرده بود و با فریب دادن مردم اسماعیله اولا خود ودخترک خود را رابه چوکی پارالمان رساند واکنون به پیوستن به تیم تحول وتداوم اشرف غنی پسرک خود را به مقام وزارت رساند تا زر اندوزی بیشتر نماید واینکه زمین های مردم دور از وطن را زیرکانه می رباید وانرا تصاحب میکند وشهرک های غیر قانونی در بالای زمین های مردم اعمار وانرا در خدمت به اصطلاح کوچی ها که در اصل جاسوسان پاکستان اند قرار میدهد این هم خیانت دیگر منصور نادری را برملا نموده است واینکه چرا جلو غصب املاک واموال مردم بواسطه منصور نادری از جانب دولت گرفته نمی شود همه مردم میدانند که تار در کجا دوانده و حامی ان کیست وصاحب چه قدرتی است .

>>>   زمینهای دزدی شده خلیلی را هم خواهد گرفت

>>>   خوب است که وزیر پشتـــــــون نیست ورنه مشکل زیادتر میشد

>>>   متآسفانه مردم ما بدون استاد در دسیسه ساختن ماهر و اما در سایر موضوعاتی که به نفع مردم و ملت است هیچ یاد نمی گیرند.
ن ن

>>>   اگردرست باشدآقای نادری واحب القتل هست.
ع

>>>   م.ن راست میگوید خود این م.ن هم در بنام هزاره صدها جریب زمین که چراگاه کوچی ها بود غصب کرده که حال از آن جمله 50 جریب را دولت از او گرفته ، این بیچاره به چه قیمت دزدید و حال آن مال دزدی در خطر است

>>>   زمین های غصب شده از جانب کریم خلیلی را منصور نادری تصاحب نمیکند زیرا دزد از دزد چیزی را ربوه نمیتواند بلکه انها یکی دیگر را خوب همکاری میکنند نه اینکه ضرر رسانی .

>>>   این خائن ها باچاپلوسی هاو سپهسالار خواندن هایشان سرنوشت توده های هزاره و اسمعیلی را به بزرگترین دوشمن آنها یعنی کوچی های جلاد فروختند۰

>>>   سلام، شاید دوستان در مورد این فامیل معلومات داشته باشند که یک فامیل عیاش، آزاد و بد اخلاق است. همین حالا اگر دوستان معلومات داشته باشد ساحات تفریحی و رستورانت های مجلل که در قرغه جور شده است. اگر کدام دوست نزدیک خانواده نادری هستید یکبار کوشش کنید شما را به آن هوتل خود ببرند باز هوای هوتل را ببین فقط خارج است. در فصل تابستان حوض آببازی با دختران زیبا و شراب و ... همه مهیا است. اما آنعده افراد میتوانند به آنجا بروند که دوست نزدیک و با اعتبار آقای سید منطور نادری، پسرش و یاهم با دخترشان سلام و کلام داشته باشید.
وسلام

>>>   این وزارت دربدل پولی هست که سید سعادت نادری درکمپاین اشرف غنی مصرف کرده ازسرمایه خودش چون اشرف غنی دال نداشت دال بازی کند پیش از رئیس جمهورشدنش.
مصارف کمپاین اشرف غنی را سید سعادت داده بود. این وزارت در بدل زمین نیست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است