محقق و قدرت نیم بند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۶    ۱۳۹۴/۸/۲۷ کد خبر: 106428 منبع: پرینت

آقای محقق که به بهای خون هزاره ها به قدرت نیم بند رسید حالا با بیان های چاپلوسانه غنی احمدزی رییس جمهور را ماست مالی می نماید و حرکت مدنی و دادخواهی ملت با شهامت هزاره را به باد انتقاد می گیرد.

مردم باشهامت هزاره درین دادخواهی خود یک حماسه بی پیشینه را در تاریخ کشور نشان دادند و حرکت کاملا مدنی, قانونی, علمی, صلح آمیز و با شهامت و بر حق بود که انجام دادند این خواست عادلانه شان بود و هست تاچه وقت قربانی قبیله گرایان شوند تا چه وقت صبر کنند.

از دوران عبدالرحمان خان تادادر غدار تا امین سفاک تا ملاعمر قاتل و یا ملا منصور یا تا داعش تا چه وقت سربریده شوند و چشمشان کشیده شود؟ تاچه وقت؟ محقق جواب بدهد.

جناب پدرام کار خوبی کردند که غمشریکی خود را با این شهدای مظلوم ابراز نموده اند به محقق لازم نبود که اینطور الفاظ غیر مودبانه را بر ایشان استعمال می کردند اگر پدرام از بدخشان آمده بدخشان یک جز باافتخار جغرافیای کشور ما است شما هم از یک ولایت دیگری از این جغرافیا به کابل تشریف آورده اید از آسمان چهارم نازل نگردیده اید.

اوهم نماینده مردم است ازطریق زور و پول وتفنگ بر پارلمان تشریف نیاورده اند. هنوز شما ذریعه پول و زور و تفنگ خود را به شانه های مردم زحمتکش هزاره تحمیل کرده اید به یاد دارم کشتارهای شما را بیاد داریم جنگ های داخلی تنظیمی تان را که بخاطر منافع شخصی و گروهی و حزبی خود هزارها انسان بیگناه را سربه نیست کرده بودید که امروز سنگ و کوه های این سرزمین شاهد ادعای من است.

آدم سرتنبه بی علم وزور گو سرانجام این دور تفنگ داری هم ختم شدنی است و شماها و امثال تان فرار را بر قرار ترجیح داده در آن قصر هایی که در بیرون از کشور از پول های نامشروع اعمار نموده اید خواهید رفت آن قصرها به روز مبادا است چه همه زورمندان و مفسدان در ترکیه, دوبی, ایران, تاجیکستان, پاکستان, هندوستان, اروپا, آمریکا و کانادا... آماده دارند همان بهشتی که وعده داده شده شما در روی زمین تیار کرده اید به بهشتی که در قرآن کریم وعده داده شده ضرورت و اعتقادی ندارید. نقده اش را در این دنیا خواسته اید... نابود باد تفنگ و سلاح و زورمند.

عبید الله آخوندزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   عبیدالله برار کلی گپایتو حق استه...

>>>   ازره های ازمو ناشکر استن . همینکه مـــحـــقـــــــق صــاحــب در روز های عید دستنش را دراز در اختیار شما می گذارد که ببیوسید شکر نمیکنید؟؟؟
فکر میکنید برای چند ساعت دست را برای بوسیدن بالا گرفتن کار آسان است؟؟؟

>>>   تاجیكها بدانند كه عبدالله اگر در ارگ راه یافته توسط محقق راه یافته محقق را مردم بیاد دارد كه برای مردمش اعتصاب غذا میكرد! امروز هم مردمش به او نیاز دارند، اوبرای هركارش دلایل سیاسی دارد،مثالشان حضور احمدضیامسعود دركنار اشرف غنی در انتخابات راببینید، اما پدرام را مردم ما نمیشناسد! پدرام نمیتواند ازملت مزاری قهرمان استفاده كند،
عبدالله اكبری از پشی

>>>   این ارجیف چی هست که نشر می کنید ؟سگ زرد برادر شغال هست به نظر شما پدرام خیلی آدم حسابی هست جمع کنید این بساط و مسخره بازی ها رو از سایت افغان پیپر این توقع نمیره روی این موج محقق ستیزی موج سواری کنه این ها هم می گذره و زمان همه چی رو معلوم میکنه خجالت بکشین به جای اینکه قوم هزاره رو ولو اگر بزرگی اشتباه کرده است به وحدت تشویق کنید سنگ در آسیاب کوچی ها می اندازین و شروع به این اراجیف نویسی کردین ؟؟؟؟خودتان را پشت نقاب مردم پنهان کردین که چه ماهی های بزرگی را از این آب گل آلود صید کنید ؟صدسال دیگه پدرام محقق نخواهد شد و شما هم این آرزو را به گور خواهید برد

>>>   نابود باد قوم پرستی نابود باد خاینین وطن پیروز باد اتحاد وهمبستگی همه اقوام ساکن درکشور نابودباد جنگ پاکستان علیه افغانستان بواسطه ترورستان طالبان خود ساخته ای اس ای پاکستان سربلند باد افغانستان ازاد ومستقل وسربلند جهان .

>>>   محقق اگر آدم درست است و اين اشتباه كلان را كرده بود مانند ده ها اشتباه دگرش، اقلاً يك بار معذورت خواهي مي‌كرد. تا زماني كه در كبر و نخوت خود غرق است نه به اندازه جناب پدرام بلكه به اندازه يك كار گر سادة افغانستان، هم براي مردم هزاره ارزش ندارد.
يك مهاجر هزاره

>>>   درد اقوام در افغانستان در این است که همه به دنبال یک رهبری سنتی می گردند آنهم از نوع انحصاری که آبا و اجداد شان باشد باید باشند مثل عرب های جاهل قرن حاضر
تمام اقوام در افغانستان ازین حصار های بلند وبالای قوم و قومگرایی نمی توانند که بیرون بیایند و با فکر آزاد راه آزادی را ازین حصارکشی های رهبران قومی انتخاب کنند
هر قومی فقط منافع خود را در رهبران قومی خود می بینند در حالی که رهبران قومی است که مردم و کشور را به بدبختی کشیده اند
راه چاره جز یک انقلاب فرهنگی نیست
همه با هم بدون تعصب قوم و مذهب و زبان و منطقه و سمت پیش به سوی ملت شدن کشور شدن و آزاد شدن.

>>>   محقق راست میگویند!

>>>   آقای عبدالله اکبری، محقق، شما مردم را هر روز مانند گوسفند می فروشد و از پولش استفاده می کند چرا بیخود از یگ قاتل حمایت می کنید هرکس از ظالم و قاتل حمایت کند در روز قیامت در عذاب او شریک است

>>>   بالاخره هر بتی یک روزی باید بشکند. در شهر نابینایان یک چشم پادشاه است در میان هزاره ها محقق و خلیلی رهبر است. این بار اول نیست که محقق خیانت می کند. دست بوسی که او در کاخ فرعونی اش به راه انداخته است گناه نابخشودنی است. آخر آن هایی که دست این آدم را می بوسند یک بار از خود نپرسیدند که این کار احمقانه برای چیست. کار بعضی از مردم هزاره بت سازی است.
بچه هزاره


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است