تسخیر دانشگاه ننگرهار توسط دانشجویان طالبانی
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۵    ۱۳۹۴/۸/۲۷ کد خبر: 106403 منبع: پرینت

آیا بخشی از ولایت ننگرهار به دست طالبان سقوط کرده است؟

مقام‌های محلی ولایت ننگرهار در شرق افغانستان می‌گویند: ده‌ها دانشجوی دانشگاه این ولایت بازداشت شده‌اند. این دانشجویان متهم شده اند ده روز قبل در جریان یک راهپیمایی پرچم طالبان و گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) را با خود حمل کرده بودند.

اگر واقعا دانشجویان طالبی دانشگاه ننگرهار را تسخیر کرده باشند، در حقیقت طالبان یا تفکر طالبانی مکاتب و دانشگاه ها و مراکز علمی ننگرهار را جذب نموده اند.

به گزارش بی بی سی عطاء‌الله خوگیانی، سخنگوی والی ننگرهار گفت: ده‌ها تن از دانشجویانی که در این راهپیمایی شرکت کرده بودند، شب گذشته، در جریان یک عملیات، بازداشت شدند. وی آمار دقیقی از بازداشت‌شدگان ارایه نکرد اما شماری از مقام‌های امنیتی در گفتگو با رسانه‌های محلی، شمار بازداشت شدگان را 27 نفر اعلام کرده‌اند.

آقای خوگیانی می‌گوید: شماری از این دانشجویان نیز فرار کرده‌اند که تلاش برای بازداشت آنها جریان دارد (شاید هم این دانشجویان به طالبان پیوسته اند) جناب غنی و ملا معصوم استانکزی لطفا به ننگرهار سفر نموده و اوضاع را از نزدیک مشاهده نمایند.


محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تعجب!
اگرکسی بنام محصل بزبان خودبگویدمن آزادی بیان نمیخواهم گوسفندچوپان میشوم موجودیت اش درجامعه مضراست. اگرتروریست بداست اگرجامعه ملل تروریست جستجوداردپس اینست مغزوکله تروریست که بزبان خود میگوید من تروریستم.
وطندار

>>>   منجم زاده تو عجب گپی میزنی از ملا معصوم استانگزی قاتل و طالب و جاسوس شناخته شده آی اس ای توقع داری همراه مغز متفکر کشتار مردمان غیر پشتون به ننگرهار بروند و از نزدیک با طالبان داعش و تروریست های فاکولته ای عکس یادگاری بگیرند و مدال های قهرمانی را به سینه های آنها بخاطر جرات و گستاخی های شان آویزان نمایند و سرمایه های دالری را به پا های آنها بریزند!
سنگ صبور

>>>   من شنيده بودم كه حيوانات دو كله هم بدنيا ميايد مگر حالا هم مبينم وهم ميشنوم در پيشانى شان نام شان حالا است ، اول خو تو مسلمان بودى بگويد بشير مادر تان كه نماز پنج وقت را پوره با وضو ولباس پاك خوانده ايد ،حالا كه باطل شده ايد چى خواهيد كرد ،وباز روى گشتانده به باندديگرى شامل شده ايد حالا ديگر گروپ بنام گروپ طالب خورك وداعيش خورك جور شده معاشش از هردو كرده خوب است اگر كله تان كار كند كله سوم براى تان خوب است ( تا احمق در جهان باشد مفلس در نميماند) حيف مكتب حيف فاكولته حيف مصرف دولت كه بالى شمايان كرده ٠.
م. س


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است