برای پویایی باید ماند
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۱    ۱۳۹۴/۸/۲۶ کد خبر: 106369 منبع: پرینت

قدرت تازه متولد شده مدنی نیازمند اتحاد و همبستگی همیشگی است.

دشمنان آزادی و عدالت و دادخواهی مدنی در تلاش اند تا صفوف نیروهای مدنی را پراکنده و طاقه طاقه سازند. اگر چنین اجازه به آنها داده شود بی تردید بنای یک قدرت وحشی و درنده خو و غیر انسانی دوباره گذاشته خواهد شد. حرکت مدنی و دموکراتیک مردم برای پاسخگو و مسوول ساختن قدرت از میان خواهد رفت و باردیگر چهره خشن استبداد و خودکامگی ظهور خواهد کرد و شام تار این کشور هیچ گاه به سپیده مردمی و انسانی سازی قدرت نخواهد رسید.

بنابراین مسولیت اخلاقی و شهروندی و دموکراتیک همه شهروندان کشور است که قدر این قدرت تازه را ارج نهند و گرامی دارند و برای مانایی و پویایی و فراگیری آن متحد شوند.

عارف رحمانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   رحمانی صاحب!
انترنیت تاتلویزیون ورسانه وتیلفون تاصنف های پرمکتب جامعه راازحال جهادی تغیرداد .اکنون کسی چوپان ملت شده نمیتواند.
پیروزمیدان کسیت که برنامه خوب وکارکردسابقه خوب داشته باشد. فرق نمیکند درمرکزاقلیت میماند یااکثریت فهمیده شود که میخ طویله اش به تفنگسالاربرسددرمحلات مخلوع خواهدشد.
انتخابات پارلمانی آینده سورت خواهدکرد.
هوشدارکه تفنگسالاردرصف تان جای نبرد!
وطندار

>>>   چرا حرفی می زنید که به آن اعتقاد ندارید. استبدادی که در وجود شما احساس می شود تعجب انگیز است. اگر فرصت جولان پیدا کند به عالم و آدم رحم نخواهد کرد. نمی دانم شما به این واقعیت واقفید یا خیر؟ اطرافیان شما از دور و نزدیک چنین برداشتی از شما دارند. اگر واقف نیستید که معمولا آدم ها عیوب خود را نمی دانند، از دوستان تان کمک بگیرید.
خانه از پای بست ویران است
خواجه در فکر نقش ایوان است
دوست شما


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است