جنایت نیروهای اربکی در غزنی (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۱    ۱۳۹۴/۸/۲۶ کد خبر: 106353 منبع: پرینت

باشندگان ولسوالی اندر ولایت غزنی می گویند: نیروهای اربکی نخست دست های یک غیرنظامی را قطع و سپس تانک را از روی وی عبور داده اند.

علی خان برادر فرد کشته شده می گوید: نیروهای پولیس محلی یا اربکی ها برادرم را با نهایت بی رحمی کشتند.

قاری زاده

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201511/201511170827001127.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بلی اربکی ها همینطور ظالم هستند و همچنان طالبان چنان ظالم هستند که دوران هلاکو خان را بیاد آدم میاورد.
احمدی

>>>   خشونت عمری دارد

>>>   یا طالب است یاهمکار طالب به اشخاص بیغرض کسی کارندارد.

>>>   حتمی طالب بوده، کسی را به بی رحمی کشته بوده که خود به همین روز دچار شده.
سمیع.

>>>   بی یاکثر این اربکی های بی وجدان، بازمانده های همان تنظیم های دزد، وحشی، متجاوز، قاتل، قاچاقبر، ظالم، مال مردم خور و زورگیر دههء هفتاد هستند که متاءسفانه در نتیجهء بی کفایتی دولت، یکبار دیگر زمینه برای این حیوان صفتان مساعد شده تا خون مردم را مثل زالو بمکند. این طفیلی ها امتحان خود را بار بار داده اند اما دولت خاین به اصطلاح وحدت ملی و باداران خارجی شان ، سخت اصرار دارند که از این درنده خویان در تشکیلاتی بنام های اربکی، پولیس محلی، وغیره کار بگیرند و با قرار دادن پول و تسلیحات سبک و سنگین در اختیار آنها ، زمینه را برای قتل مردم، چور وچپاول اموال آنها و ده ها جنایت دیگر توسط این اوباشان و اراذل، مساعد بسازند. شما را بخدا خو تان قضاوت کنید که اربیک دزد را چی به داشتن تانک و توپ و اسلحهء ثقیله؟! خداوند هرچه زود تر بنیاد این دولت فاسد و رهبران احمق آن -غنی و عبدالله- را بر اندازد تا ما از شر این ....های شان خلاص شویم .

>>>   برادرت از جمله خبیسانی شرارت پیشه طالبان بوده که نهایت ظلم را در حق مردم ولسوالی انر انجام داده که اربکی های طرفدار دولت به خشم امده جزای عملش را داده است ویا اینکه خودت از هوا خواهان طالبان ترورست هستی ومی خواهی که مردم بپا خیسته علیه طالبان را با این گفتارت بد نام کنی در غیر ازین دوحالت چنین کاری را افراد مسلح طرفدار دولت که علیه طالبان مزدور بپا خیسته اند ودر نبرد با طالبان اند ونمیگذارند که در منطقه شان طالب نفوذ و حاکمیت داشته باشند به چنین کاری دست نمی زدند .

>>>   اربكى كدام ....نو پيدا است بر پدر اينها لعنت البته مادرش در خورديش گوش هايش را بريده كه اين قدر ظالم شده دين اربكى چى است ازكجا هستن شايد نام كدام حيوان باشد غلط كردين ٠
مسافر جبرى

>>>   بی یاکثر این اربکی های بی وجدان، بازمانده های همان تنظیم های دزد، وحشی، متجاوز، قاتل، قاچاقبر، ظالم، مال مردم خور و زورگیر دههء هفتاد هستند که متاءسفانه در نتیجهء بی کفایتی دولت، یکبار دیگر زمینه برای این حیوان صفتان مساعد شده تا خون مردم را مثل زالو بمکند. این طفیلی ها امتحان خود را بار بار داده اند اما دولت خاین به اصطلاح وحدت ملی و باداران خارجی شان ، سخت اصرار دارند که از این درنده خویان در تشکیلاتی بنام های اربکی، پولیس محلی، وغیره کار بگیرند و با قرار دادن پول و تسلیحات سبک و سنگین در اختیار آنها ، زمینه را برای قتل مردم، چور وچپاول اموال آنها و ده ها جنایت دیگر توسط این اوباشان و اراذل، مساعد بسازند. شما را بخدا خو تان قضاوت کنید که اربیک دزد را چی به داشتن تانک و توپ و اسلحهء ثقیله؟! خداوند هرچه زود تر بنیاد این دولت فاسد و رهبران ...آن -غنی و عبدالله- را بر اندازد تا ما از شر این ....های شان خلاص شویم .

>>>   سلام به دوستان
به هر نام كه ياد شوند وبه هر ظالم كه هم كار باشند ،اين همه انها ي هستند كه خود را و وجدان وناموس خود را به مقابل پول فروخته، ومردم خود را در مقابل پول به قتل ميرساند،و مردم غريب و بيچاره توسط همين او باشان و قاتلان به قتل ميرسد،و با دران خود را با اين اعمالخود خوش ميسا زد.
در يك طرف دروغ گويان دمو كراسي ودر مقابل ان دروغ گويان .....مبارك قرار دارند، واين هر دو از دشمنان قسم خور ده افغان با شهامت استند،مردم نجيب افغان چشم تان باز كنيد وگوش خود رابگيريد، دشمنان خود را بشناسيد، به پيسه دهنده گان تان با ور نه كنيد، براي خوش سازي او برادرت را نه كشيد، رحم واسلام و افغانيت به پل نه فروشيد.
اميد است متن نشر شود
با احترام
حق الله از غزني

>>>   اربكی هر قدر ظالم باشد ظلم شان به ظلم طالب و داعش نمیرسد این یک واقعیت است

>>>   این کشته شده حتما یک طالب خائن بوده که در جریان جنگ کشته شده است و در همین اندر انقدر پلیس کشته و سربریده شده که دولت ساکت مانده ولی امروز یک طالب زیر تانک رفته دادش در آمده که چرا یک طالب کشته شده. جنگ قاعده اش همین است کشته می شوی و می کشی نمی شود که اینها طالبان را در خانه هایش جای دهد ولی خود شان سالم بماند. حتما اگر امروز جنایت کاری را جای دهید فردا یا همان و یا دیگران شما را خواهد کشت نمی شود که هم از دولت بخورید و هم از طالب غرامت خوردن تان را باید پرداخت نمایید. اگر شما طالب را منطقه تان جای ندهید کشته نمشوید.
ارزگانی

>>>   به نظر دهنده سوم !
شما يا كور تشريف داريد و يا كاملا بي مغز زيرا اين هفت نفر كه كشته شد اينها نظامي بودند ؟ متاسف هستم به حال شما اگر همين وضعيت بالاي يك تن از اعضاي فاميل ات بيايد و كسي قضاوت منطقي نكنيد چي فكر خواهي كرد

>>>   جزای اعمال خودرا درهمین دنیا دیده است حالا رفته به جنت آی اس آِ!

>>>   کشورمادارای قوانین جزایی وعدلیه است آیاشمابه کدام محکمه عرض وشکایت کرده اید که بازخواست نشده است به ذریعه اسنادی که دارید؟
شیوا

>>>   کاری خوب کرده حتما طالب بوده وگرنه اربکی حامی مردم مظلوم است مرگ بر طالب و کسی که همایه میکند

>>>   در کشور افغانستان محکمه معنا ندارد و به همین علت هم بی بندباری زیاد است و هم عقب ماندگی مردم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است