غنی: از برکت نیروها مردم راحت و آسوده اند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۵    ۱۳۹۴/۸/۲۶ کد خبر: 106336 منبع: پرینت

محمد اشرف غنی رییس جمهور از بخش های مختلف یکی از قطعات خاص، دیدن کرد.

رییس جمهور در جریان این بازدید، طی سخنانی ضمن اتحاف دعا به روح شهدای قوای امنیتی و دفاعی که در راستای تامین امنیت و حفاظت از مردم جان های شان را از دست داده اند، گفت: به مراجع مربوط هدایت داده است که یک گروه خاصی از هر سه نهاد امنیتی و دفاعی کشور را تشکیل دهند تا ماهانه از خانواده های شهدا و مجروحان رسیدگی کند و گزارش شان را به ریاست جمهوری ارایه نمایند.

وی ضمن تشکر از اجرای عملیات های موفقانه نیروهای قطعه خاص صفر یک، گفت: از برکت و بیداری شما و سایر منسوبان نیروهای امنیتی و دفاعی کشور است که مردم ما به راحتی و خاطر آسوده شبانه استراحت می کنند.

رییس جمهور خاطر نشان کرد که در 262 عملیات که از سوی منسوبان قوای خاص انجام شد، تنها یک طفل زخم برداشت و تلفات دیگری را در قبال نداشته است و این مایه امیدواری بوده و موفقیت بزرگ ما است.

محمد اشرف غنی قوای خاص را افتخار افغانستان دانست و گفت: از اینکه 16 تن از خواهران ما جز این قطعه می باشند و با ایمان داری تمام از مردم خویش دفاع می کنند، ابراز امتنان می کنم.

رییس جمهور خطاب منسوبان زن که در صفوف قوای خاص مصروف خدمت به وطن اند، گفت: از طرف من منحیث فرمانده اعلی از خانواده های تان تشکر کنید که شما را جز اساسی دفاع افغانستان ساخته اند. رییس جمهور غنی در اخیر سخنان اش گفت: شما از ظرفیت بلند برخوردار هستید و هر وظیفه را که برای اجرای قانون انجام می دهید، حمایت و پشتیبانی من را منحیث فرمانده اعلی قوای مسلح با خود دارید.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است