بیانیه نشست گروه 20 منتشر شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۵۶    ۱۳۹۴/۸/۲۶ کد خبر: 106316 منبع: پرینت

سران کشورهای گروه 20 با صدور بیانیه‌ای بر ضرروت تقویت هماهنگی‌ها و همکاری‌های بین‌المللی در مبارزه با تروریسم تأکید کردند.
تسنیم: سران کشورهای گروه 20 با صدور بیانیه‌ای بر ضرروت تقویت هماهنگی‌ها و همکاری‌های بین‌المللی در مبارزه با تروریسم تأکید کردند.

به گزارش «روسیا الیوم»، سران کشورهای گروه 20 در بیانیه پایانی نشست 2 روزه خود در «آنتالیا» در جنوب ترکیه که بعد از حملات تروریستی اخیر در پاریس برگزار شد، «با قوی‌ترین عبارات حملات تروریستی وحشیانه 13 نوامبر در پاریس و 10 اکتبر آنکارا را محکوم» و تأکید کردند چنین اقداماتی «اهانتی غیرقابل قبول» علیه تمام بشریت است.

این بیانیه بر ضرورت هماهنگی همه تلاش‌ها در مبارزه با تروریسم و اتخاذ تدابیر بیشتر برای مبارزه با منابع مالی تروریسم تاکید کردند.

سران گروه 20 در این بیانیه با اذعان به انتشار و پراکندگی گروه‌های تروریستی در سرتاسر جهان، خاطرنشان کردند که «اقدامات تروریستی تدابیر اتخاذ شده در راستای حفظ صلح و امنیت جهانی را تضعیف و تلاش‌های کنونی برای تقویت اقتصاد جهانی و دستیابی به توسعه پایدار را تهدید می‌کند.»

سران کشورهای گروه 20 بر تبادل اطلاعات، تشدید کنترل بر مرزها و همچنین تقویت امنیت حمل و نقل هوایی در سرتاسر جهان، متعهد شدند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است