پوتین: ۴۰ کشور از داعش حمایت مالی می کنند
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۰۵    ۱۳۹۴/۸/۲۵ کد خبر: 106314 منبع: پرینت

رییس جمهور روسیه خود اعلام کرد که تروریست ها از جانب ۴۰ کشور از جمله برخی از اعضای کشورهای موسوم به «جی۲۰» مورد حمایت مالی قرار می گیرند.

به گزارش راشا تودی، رییس جمهور روسیه در سخنانی با انتقاد از کشورهای حامی گروه تروریستی داعش گفت: در جریان نشست جی۲۰، مستنداتی را درباره تأمین مالی گروه های تروریستی مختلف از سوی برخی افراد حقیقی ارایه دادیم.

«ولادیمیر پوتین» ادامه داد: تأمین مالی تروریست ها از سوی ۴۰ کشور که برخی از آن ها در میان کشورهای عضو جی ۲۰ نیز قرار دارند، انجام شده است.

وی در ادامه به خبرنگاران گفت: تصاویر هوایی گرفته شده توسط هواپیماهای روسیه که به وضوح نشان دهنده انتقال و تجارت غیر قانونی نفت و برخی محصولات نفتی توسط تروریست ها است را نیز به همکارانمان در اجلاس نشان دادیم.

پوتین با تأکید بر لزوم مقابله فوری با تجارت نفت توسط تروریست ها افزود: اکنون زمان آن نیست تا درباره اینکه اقدامات کدام کشور در مبارزه با تروریست ها مؤثرتر و اقدامات کدام کشور از تأثیرپذیری کمتری برخوردار است، تلاش کرده و یا تخمین هایی را بیان کنیم؛ بلکه وقت آن است تا تلاش یکپارچه و بین المللی را برای مبارزه با گروه های تروریستی مصروف داریم.

رییس جمهور روسیه خاطر نشان کرد: در زمان کنونی به کمک های ایران، ترکیه، عربستان، اتحادیه اروپا و آمریکا نیاز داریم.

ولادیمیر پوتین همچنین اعلام کرد که مسکو برای تأمین پوشش هوایی در راستای انجام عملیات توسط مخالفان سوریه علیه گروه تکفیری-صهیونیستی داعش آمادگی خود را اعلام کرده است.

در این میان، جبهه غربی-عربی حامیان تروریست های داعش روسیه را متهم کردند که حملاتش به جای گروه تروریستی داعش بر مخالفان سوری متمرکز بوده است.

گفتنی است، مقامات روسیه در چارچوب قطعنامه شماره ۳۳۱۴ مصوب سال ۱۹۷۴ میلادی مجمع عمومی سازمان ملل، اعلام کرده بودند که حملات هوایی آن ها به تروریست ها در سوریه بنا به درخواست دولت قانونی این کشور بوده و لذا موضوع حمایت ها از سوریه در راستای مبارزه با گروه تروریستی داعش در این کشور بر اساس منشور ملل متحد و در چارچوب قوانین بین المللی محسوب می شود.

سوریه از سال ۲۰۱۱ تا کنون دارای مشکلات زیادی بوده و در جبهه های متعددی با گروه های تروریستی مانند النصره و داعش مشغول مبارزه است. در این میان، محور عربی-غربی-صهیونیستی از هیچ تلاشی در راستای حمایت از تروریست های داعش و النصره در سوریه دریغ نکرده و تصاویر کمک های آن ها از طرق مختلف مانند ارسال هوایی تجهیزات به تروریست ها گواهی بر صدق این مدعا است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   @@ تركيه ، تاعش ، شوراى امنيت !@@
نفت تاعش (يا همون داعش ) را تخم و تركه هاى عثمانى ارزان ميخرند و در برابرش براى اين تروريست هاى قرون وسطايى اسلحه و غذا ارسال مى كنند و اين دقيقا مصداق بند ٧ منشور شوراى امنيت ، براى در خطر انداختن صلح جهانى است .
بنابراين ايران يا يك كشور ديگر منطقه هرچه زودتر بايستى تقاضاى طرح پرونده تركيه ، قطر و عربستان را ذيل بند ٧ نمايند ،
و من تعجبم از اين بى عملى منطقه ايى و جهانى در برابر لجستيك تركيه ، قطر و عربستان براى تاعش !!
پى نوشت : تاعش = تروريست هاى اسلامى عراق و شام ( اين تعبير را اولين بار سازمان جوان پان ايرانيست بر داعش نهادند )ج

>>>   عجب سیاستی چاپلوسانه در سوریه روی کار آمده تمام حرامزاده های دنیا را آمریکا، اسراییل ، عربستان و ممالک ذی نفع درسوریه جمع نموده وغده سرطانی را تشکیل داده است.
این شعر هم تقدیم به این منافقان جهانی!
یک قرن رقص و سکس
ای هم نفس خیال من از پرده پر کشید
شعرمرا نمانده طاقتی ، تیغ از کمر کشید
آنقدر گوش کرد قصۀ کشتار و انتحار
تا خون شد این دل من و آه از جگر کشید
از بسکه خسته از سیاست و ترفند گشته است
این داستان تلخ را بشما سربسرکشید
یک قرن رقص و سکس چلید اندرین جهان
در انتهای آن گروه خون آشامی سرکشید
از این تجارت خلاف چنان سود برده اند
آنانکه رسم بردگی زمان را ز سرکشید
با نام رمز گونه « داعش » بپای خواست
هرگوشۀ حرامزاده ای بود نعره برکشید
این بچه های سکس و زنا زادگان غرب
ازآن شعار « طیبه » چون، درفش و سپر کشید
از غرب و شرق زمین فتنه گران جمع گشته اند
بر مردم عراق و سوریه تیغ و تبر کشید
گفتند قرن ماهواره و رباط و تمدن است
اکنون فساد آخرالزمان سر از دَور و بر کشید
فرعون های ماسون و فراماسون زمان
صد گونه دام و حیله برای بشر کشید
بر گرده های مردم بیچاره سوارند همچنان
تقدیر مردم فقیر جهان را ته خط بر کشید
یارب! بخاطر زنده ماندن و یک لقمه نان خشک
باید چرا ؟ همیشه ذلت و زجر سفر کشید
از دست وحشیان زمین در کجا رویم
تاکی بزیر چکمه های ستم چشم تر کشید
از مردمان پاک قدیم « سعادت » چنین شنید
هرآن زمین که لاغراست ازو هرزه سر کشید
با احترام
نعمت الله سعادت هلمند مورخ 26/8/94

>>>   پوتین حقیقت را بیان کرده که چهل کشور جهان از داعش حمایت مادی و معنوی میکنند و گرنه این یک گروپ تروریستی همه را به کاسه سر آب داده میتانه ؟؟؟
و تشکر زیاد از آقای سعادت که بسیار یک شعری زیبای سروده که حقایق را حرف به حرف بیان کرده است

>>>   اگر با عقل سرد فکر کرد بوجود امدن گرو داعیش بنفع خود روسیه است ...روسیه در جهان امروزی از قانون بین المللی سر کشینموده و سبب اشغال (پردینیسترویه ) مادافیه جمهوری سابق اتحاد شوروی (ابخازی و اسیتی) گرجستان (دانسک و لوگانسک ) اوکراین نزدیک ترین و شاید مهم ترین همسایه اش است عمل میکند و بعد از اینکه اروپا ضد او تحریم اقتصادی را پیش برد سیاست او به جهان تغیر نموده و برای اروپا روسیه انطور وانود میکند که گویا روسیه یگانه و مهم ترین بازی کن ضد داعیش است...و با این بازی خوب در مظاکرات جی 20 از این رول خوب خود توانیست دهن بعضی کسان را برای کم ببندت...یعنی پیدا امدن داعیش بنفع خود روسیه است ...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است