وزیر زراعت افغانستان در آمریکا
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۱    ۱۳۹۴/۸/۲۵ کد خبر: 106291 منبع: پرینت

اسد الله ضمیر وزیر زراعت آبیاری و مالداری در جریان سفر اش به آمریکا با شبکه تلویزیونی ABC7 مصاحبه اختصاصی را انجام داد و به پرسش های خبرنگار این شبکه پاسخ ارایه نمود.

این مصاحبه بر محور چند و چون بخش زراعت افغانستان، پیشرفت ها و مشکلات سر راه این بخش اختصاص یافته بود.

وزیر زراعت کشور زراعت را ستون اقتصاد افغانستان خواند و در مورد برنامه ها، اولویت ها و اهداف آینده این بخش معلومات مفصل ارایه نمود.

در بخش دیگر این برنامه بزرگ تلویزیونی، شماری از محصلان آمریکایی که در برنامه دعوت شده بودند از وزیر زراعت افغانستان پرسش هایی را مطرح کرده و پاسخ های قناعت بخش و مفصل و معلومات دریافت کردند.

در پایان این برنامه تلویزیونی، تیم خبرنگاران تلویزیون ABC7 و محصلان آمریکایی اشتراک کننده در این برنامه از اینکه یک دانش آموخته آمریکا در رهبری وزارت زراعت افغانستان قرار دارد و با برنامه های وسیع می خواهد چرخ فعالیت این بخش را بگونه منظم و همه جنانبه به حرکت دربیارد، اظهار خوشی نمودند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بدبختی کشور در همین است که رهبری کشور وابسطه به امریکا است و منافع امریکا نزدشان نسبت به منافع افغانستان در الویت میباشد .
دوراندیش

>>>   خو شرکتهای امریکایی را بگوید بیایند زراعت افغانستان را بارور و پیشرفته بسازند و فایده خود را هم ببرند. آب فراوان و اقلیم مناسب داریم و بازار هم وجود دارد که حتی میتانند فابریکه های جهانی بسازند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است