برگزاری نشست برنامه ریزی بندهای در حال ساخت
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۸    ۱۳۹۴/۸/۲۵ کد خبر: 106274 منبع: پرینت

نشست برنامه ریزی روزمره بندهای در حال ساخت افغانستان برگزار شد.

علی احمد عثمانی وزیر انرژی و آب در آغاز این نشست گفت: این وزارت می خواهد سیستمی را در برنامه ریزی و گزارش دهی روزمره ایجاد کند که هر مساله و مشکل کمپانی های همکار وزارت به زودترین فرصت آن حل گردد.

این نشست با حضور ده ها تن از مسوولان کمپانی های قراردادی راه اندازی شد که بیشترین در ساخت بندها با وزارت انرژی و آب همکار اند.

وزیر انرژی و آب گفت: این وزارت می خواهد تا نام های آن کمپانی های که خوب و بر بنیاد برنامه ریزی روزمره کار کرده اند برجسته نماید تا مسوولان آن کمپانی تقدیر شوند و به همین ترتیب کمپانی هایی که به خوبی کار نکرده اند نیز مشخص شوند.

وزیر انرژی و آب گفت: در مواردی بخاطر مسایل کوچک و قابل حل کارهای کلان ساختمانی در بندها به توقف برخورده که این قابل پذیرش نیست و باید مشکل از هر قبیل آن به شمول مشکلات اجتماعی، جوی، امنیتی و مالی به زود ترین فرصت حل گردد. تا کارها بر بنیاد برنامه ریزی دقیق و سنجش شده به وقت معین شده انجام شود که به این ترتیب کمپانی قراردادی نیاز ندارد تا بخاطر به تاخیر افتادن کار خود از راه های مختلف دنبال اعمال فشار روی وزارت باشد که این پذیرفتنی نیست.

وی افزود: کمپانی و وزارت دارای هدف مشترک می باشند و آن انجام کار به موقع می باشد. وزیر انرژی و آب برای تمام نماینده های کمپانی های که در ساخت بندهای افغانستان دخیل اند هشدار داد که این آخرین نشست مباحثی میان وزارت و آنان است تا حرف نهایی به آنها گفته شده باشد که دیگر تاخیر و بهانه در کارها پذیرفتنی نیست.

سپس گروه مدیریت پروژه های وزارت انرژی و آب با شرح سیستم گزارش دهی و برنامه ریزی روزمره شیوه کاربرد برنامه پریماویرا را به نمایندگان کمپانی ها توضیح داد. سپس نمایندگان کمپانی های بندسازی با مسوولان وزارت انرژی و آب به بحث و گفتگو پرداخته مسایل و پرسش های شان را مطرح نمودند که پاسخ های متوقع از سوی مسوولان وزارت به آنان داده شد.

سر انجام قرار شد تا پایان ماه روان میلادی هر کمپانی نماینده برنامه ریز (Scheduler) خود را به وزارت انرژی و آب معرفی نماید تا هر 15 روز جدول کاری روزمره خود را به وزارت انرژی و آب بسپارد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است