سخنان محقق، نباید بی پاسخ بماند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۵    ۱۳۹۴/۸/۲۴ کد خبر: 106219 منبع: پرینت

انقلاب تبسم، معجزه دادخواهی و به حق مردم افغانستان از اقوام مختلف بود. مطالبات روشن از ارگ نیشینان داشت اما محمدمحقق به عنوان معاون دوم رییس اجرایی، علیه مردم بد حرف زد و در شب دیگر به توجیه حرفهایش پرداخت و باز هم به فرهنگیان و کسانی که در شبکه های مجازی فعالیت می کنند، توهین کرده و آنان را دشمن خود دانست.

وی مدعی شد که این نویسندگان، تعدادشان، کم است و توده ها، طرفداران او را تشکیل می دهند.

حالا به جا خواهد بود که فرهنگیان ما در ادامه ی انقلاب تبسم، در شهرها راه پیمایی کنند و به آدرس شیخ ارگ نشین (معاون دوم رییس اجرایی) پیام های روشن بفرستند تا هر ارگ نشینی، دیگر با احساسات پاک مردم بازی نکند.


محمد حسین فیاض


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   محقق وهم پیمانان بی .....که ازآدرس مردم عدالت خواه وقانون پذیر افغانستان به نان ونوائی رسیده است باید دیگرجایگاهی از آدرس این مردم نداشته باشد برای هرفرد ازین مردم لازم است تا برای بر انداختن محقق ازقدرت وجابجائی شخصی سالم به رهبریت بجای محقق بکوشند.
"شفق"

>>>   بهتربن راه این است که مردم هزاره رهبر واحد داشته باشند تا مساله جناح بندی و طرفداری از جناح پیش نیایید.
شما در این حادثه می بینید که از جناب خلیلی و دانش کسی چیزی نمی گوید؛ چون این هایی که به محقق تاخته اند از طرفداران خلیلی است. اگر شک دارید به عکس ها نگاه کنید. عکس آقای خلیلی و شهید مزاری را رو دست داشتند. (البته در جاغوری).

>>>   وقتی حکومت‬ توان‬ ایجاد شغل برای شهروندانش را ندارد. وقتی حکومت توان مدیریت و کنترل شهروندانش را ندارد. وقتی حکومت توان مدیریت کارمندانش را ندارد. وقتی حکومت توان تنظیم روابط خارجی اش را ندارد.
وقتی حکومت توان مدیریت مرزهایش را ندارد. وقتی حکومت توان جذب سرمایه های ملی اش را ندارد. وقتی حکومت توان به چرخش آوردن ظرفیت های بالفعل و بالقوه اش را ندارد. وقتی حکومت توان نیازسنجی روحیه مردمش را ندارد. وقتی حکومت توان مهار بحران های پیش رو اش را ندارد. وقتی حکومت توان این را دارد که بگوید تمام این ناتوانی ها را کشورهای همسایه ما تحمیل کرده است. شهروندان هم باور کردند.

>>>   موضعگیری علیه اشتباهات محقق شاید به صلاح مردم شجاع و قهرمان هزاره نباشد...
ض

>>>   همه اینها از یک اخر اب میخورند نه تنها محقق،دانش،خلیلی بلکه تمام رهبران قومی دیگر نیز چنین هستند فقط این بار قرعه به نام محقق زده شد تا نقاب از چهره بیاندازد مردم ما باید متوجه باشند که دیگر اوضاع جهان دگرگون شده و مانند صد سال پیش یک نفر نمیتواند برای چند هزار نفر تصمیم بگیرد در عصر حاضر هر کس برای خود اندیشه و مرامی دارد که طبق ان شخصی که مطابق با اصول ذهنی خود باشد را به عنوان زعیم انتخاب میکند.

>>>   منهم باآقای شفق هم نضر هستم با محقیق دوشمنی هم ندارم وبعنوان رهبر هم قبول ندارم چون چهره واقعی از نقاب بیرون شد

>>>   برفرض محقق صاحب اشتباه کرده باشد اما کارنامه سی ساله مثبت دارد
نمیتوان خدمات ارزنده اورا ازنظر دور داشت بایدشما جوانان هزاره اینقدر باهوش باشید که محقق ازخود تان وازجنس خود تان است تظاهرات عدالت خواهی نظیر نداشت اما ازکجا معلوم که فرصت طلبان سواستفاده نکنند ودرصددتکرار تاریخ بالای شما نباشد یعنی رهبریت شما قوم راازشما بگیرد آنوقت بد روزی خواهد بود که امید وارم هوشیار باشیدخود زنی نکنید محقق صاحب یک شخصیت بین المللی برای کشور وهزاره ها است
.بااحترام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است