آمر جنایی که اختطافگر تاجران بود فرار کرد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۴    ۱۳۹۴/۸/۲۴ کد خبر: 106218 منبع: پرینت

طی دوماه گذشته بیش از 60 تاجر در کابل اختطاف شده اند.
اکثر این تاجران با پرداخت پول از بند آدم ربایان رها شده اند و پولیس اقدام جدی در کمک رسانی به اختطاف شدگان انجام نداده است.

سمونوال سيد اشرف يكي از مظنونان اصلي اختطاف هاي اخير شهر كابل از رياست تحقيقات جنایي فرماندهي پوليس كابل فرار نموده است.

اين شخص كه در عين حال آمر جنایي پوليس ولسوالي استالف مي باشد بعد از دستگيري از فرماندهي پوليس كابل با پرداخت يك پول گزاف فرار نموده است.

گفته مي شود كه رياست ٩٠ امنيت ملي خواستار تحويل دهي اين شخص بوده كه با مخالفت شخص فرمانده پوليس قبلی كابل آقاي عبدالرحمن رحيمي مواجه شده بود.

محمد ارسلا رحمانی

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آنها هم از آمرین مرکز خود تقلید میکنند وقتی از ریاست مخابره وزارت دفاع 16 جنراتور را به دو موتر رنجر نخودی وسفید رنگ می آورد به کمپنی شخصی که اینهارا بفروش وپس فردایش پنجاه عدد بطری خشک را بازهم می آورد وبه کمپنسی شخصی میدهد که بفروش ، وقتی منسوب امنیت ملی یک عراده اسکواتور را از یک اداره سرقت میبکیند اما زمانیکه همه میدانند کاراو بوده دوباره از خوست اورا واپس می آورد وقتی آمرحوزه پنجم امنیتی پولیس سه کارمند امنیت را به جرم اختطاف وسرقت مسلحانه به کمره تلویزیون معرفی میکند مسئولین ولایات هم زندگی دارند دل دارند شیرپور می خواهند بسازند آنها هم مستحق هستند برای بدست آوردن پول هرکاریکه لازم باشد انجام دهند
ر

>>>   خداوند متعال به قهر و غضبش گرفتار کند همچون اشخاص فاسد و خائنین که به مملکت خودش خیانت می کند اینقدراينها فاسد و ایمان سست دارند که به حق خودشان قناعت ندارند برایشان مهم نیست که با پول حرام بچه‌ها یش را کلان کند.باید پولدار باشد خداوند رسواشان بکند

>>>   هر زمانی اشرار پاکستان حادثه را درپاکستان خلق میکنند پاکستانی ها از روی ریشخند وتمسخر میگویند این کار امنیت ملی افغانستان است !!!

>>>   بایدگیرش کرد.
ع

>>>   این ها همه کار گروه شر وفساد است .
احمدی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است