وزارت انرژی برای ایجاد کار، طرح داد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۳    ۱۳۹۴/۸/۲۴ کد خبر: 106198 منبع: پرینت

وزارت انرژی و آب دیدگاه خود را روی طرح کار برای صلح با ریاست جمهوری شریک ساخت.

بر بنیاد طرح ریاست جمهوری دولت طرحی اضطراری را برای ایجاد زمینه کار برای 4 گروه از شهروندان کشور آماده ساخته است و مطابق آن خواهان دیدگاه های وزارت های کشور شده است.

به همین منظور وزارت انرژی و آب جلسه ای فوق العاده را با مقام های این وزارت راه اندازی نمود تا وزارت انرژی و آب با طرح برخی برنامه ها نیز در زمینه کاریابی برای شهروندان کشور سهم ارزنده داشته باشد.

این نشست زیر نظر محترم علی احمد عثمانی وزیر انرژی و آب و با اشتراک محترم معاون آب و سرپرست معاونت مالی و اداری و روسای بخش های مربوطه دایر گردید. در نخست وزیر انرژی و آب به اعضای جلسه یاد آور شد که سهم و جایگاه وزارت انرژی و آب در این طرح بسیار مهم و اساسی است و وظیفه این وزارت است تا زمینه کار را برای هموطنان فراهم نموده در رفاه و آسایش شهروندان کوشا باشد.

سپس محترم عبدالبصیر عظیمی سرپرست معاونت مالی و اداری حمایت از نیروی جوان و تحصیلکرده را از طریق یک برنامه درازمدت کارورزی مطرح نمود.

در ادامه محترم فهیم الله ضیایی پروگرام Watershed management را بخاطربهبود محیط زیست، جلوگیری از رسوبات و ایجاد اشتغال برای مردم پیشنهاد نموده که خود زمینه کار را برای صدها شهروند کشور فراهم می سازد.

در این گفتمان سپس محترم سید شریف شبیر طرح نگهداری و مراقبت کانال های وزارت را مطرح نمود که در سربندها و پایان دست ها زمینه کار را برای صدها هموطن ما فراهم می سازد.

در پایان قرار شد دیدگاه های مقام های وزارت انرژی و آب سریعا آماده و به ریاست محترم جمهوری ارسال گردد.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وقتی حکومت‬ توان‬ ایجاد شغل برای شهروندانش را ندارد. وقتی حکومت توان مدیریت و کنترل شهروندانش را ندارد. وقتی حکومت توان مدیریت کارمندانش را ندارد. وقتی حکومت توان تنظیم روابط خارجی اش را ندارد.
وقتی حکومت توان مدیریت مرزهایش را ندارد. وقتی حکومت توان جذب سرمایه های ملی اش را ندارد. وقتی حکومت توان به چرخش آوردن ظرفیت های بالفعل و بالقوه اش را ندارد. وقتی حکومت توان نیازسنجی روحیه مردمش را ندارد. وقتی حکومت توان مهار بحران های پیش رو اش را ندارد. وقتی حکومت توان این را دارد که بگوید تمام این ناتوانی ها را کشورهای همسایه ما تحمیل کرده است. شهروندان هم باور کردند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است