رییس جمهور: رویداد پاریس جنایتی هولناک است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۶    ۱۳۹۴/۸/۲۴ کد خبر: 106196 منبع: پرینت

محمد اشرف غنی رییس جمهور حمله های تروریستی در شهر پاریس پایتخت فرانسه را که در اثر آن بیش از 150 تن کشته و در حدود 200 تن دیگر زخمی گردیدند، جنایت هولناک خواند.

رییس جمهور ضمن محکوم نمودن این حملات تروریستی گفت که تروریزم بین المللی با جنایات نابخشودنی به کشتار بی رحمانه و بزدلانه مردم بی گناه در سراسر جهان ادامه می دهند و کشتار بی رحمانه شهروندان پاریس نمایانگر این است که تروریستان مرز نمی شناسند و دشمن تمام بشریت می باشند.

همچنان رییس جمهور غنی طی یک نامه ای به رییس جمهور فرانسه، مراتب همدردی و تسلیت خویش را نیز ابراز کرده است.

در این نامه آمده است: مردم افغانستان بیشتر از هر کشور دیگری از سال های زیادی بدینسو قربانی تروریزم اند و درد و رنج مردم فرانسه را احساس می کنند و در غم و اندوه خانواده های قربانیان خود را شریک می دانند. در این نامه نگاشته شده است که مردم افغانستان در این روز سخت و دشوار در پهلوی مردم فرانسه ایستاده اند.

رییس جمهور، تروریزم را یک تهدید مشترک برای تمام کشورهای منطقه و جهان خواند و یکبار دیگر بر مبارزه مشترک و جدی علیه این پدیده شوم و مرگبار تاکید کرد.

در این نامه، رییس جمهور مراتب تسلیت و همدردی خود را به فرانسوا اولاند رییس جمهور فرانسه، خانواده های قربانیان و مردم فرانسه، ابراز کرده است.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   یک متل است میګویند کل سر خود را تداوی کند. اشرفک غم خودرا بخورید که مملکت چی حال است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است