والی هلمند، افشاگری کرد!
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۲    ۱۳۹۴/۸/۲۴ کد خبر: 106195 منبع: پرینت

جناب اشرف غنی نیروهای اردو در مناطق قبایلی گروه به گروه به طالبان می پیوندند.

تورن جنرال میرزاخان رحیمی والی هلمند گفت: 65 تن از سربازان ارتش ملی به طالبان مسلح پیوسته اند، پیوستن نیروهای پولیس و ارتش به طالبان همه وقت ادامه داشته است.

اینکه والی هلمند جرات نمود تا چنین چیزی را افشا نماید، احتمالا ابعاد گسترده این همکاری ها بین اردو و طالبان می باشند که وی نتواسته است بیشتر آن را مخفی نگاه دارد.

طالبان مسلح در این منطقه به خبرنگار رادیو آزادی، که با آنها کاری دارد گفته اند: این 65 تن از سربازان ارتش ملی با سلاح و مهمات خویش با آنها یکجا شده اند.

فرار اردوی ملی در چنین شرایطی در حقیقت سیلی به صورت اشرف غنی و در مجموع جناح حاکم می باشد. گفته می شود ملا معصوم استانکزی به هلمند رفته است تا این روند را سرعت بخشد.


منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   وقتی نان البسه مهمات وکمک به موقع برای سربازان نمیرسانند نتیجه اش همین است ! برای یک افسر وسربازکه واسطه دارد هرماه رخصتی برای کسیکه واسطه ندارد یکسال هم رخصتی نیست ! تعینات ترفیعات هم همینطور !

>>>   وقــــــــــتــــــــــی سـربازان می بینند داخل داغشــــــــتـــــون یا داغـشـگاه ننگرها ر بیرق ها بالا میشود وحکومت هیچ عکس العمل نشان نمیدهد فکر میکنند اشرار برحق هستند بنا راه خودرا جدا میکنند وبا برادران کرزی یکجا میشوند تا پاکستان برای شان دال و کلدارحواله کند
ر

>>>   یک عسکر که به امید یک چند هزار افغانی بخاطر نفقه فامیل خود خودرا در کشتن میدهد وقت که معاش ان دروقت وزمان نرسد مجبور بطرف مقابل میرود حکومت که دراین شرایط جنگ معاش عسکر را بوقت وزمانش رسانده نتواند شاید کندک کندک بادشمن یکجا شوند بمجرد تسلیم شدن نقدآ یکهزار دالر میدند اگر برادر اشرف غنی یا برادر عبدالله هم باشد میرود .
م ی

>>>   نوش جان اشرف غنی که مرحله به مرحله اهداف تعین شده ای خویشرا به کرسی مینشاند و ... به عبدالله ارایشگر و باندش که در خواب خرگوش اند و مست از نشه ای قدرت زود گذر یکبار از قدرت شما ....ها بیفتین باز خواهید فهمیدین که منفور ترین اشخاط روی زمین شما ها بوده اید
نور پنجشیر کابل

>>>   گرگ زاده عاقبت گرگ شود گرچه با آدمی بزرگ شود.
صد آه و افغان ای کاش دشمنان مردانه در صفوف دشمنان و دوستان در صفوف دوستان میایستادند.
این بد ترین نوع جنگ است که دوست و دشمنت را نشناسی.
اینگونه سربازان نتنها خود افراد طالبان هستند بلکه با استفاده از خطوط معلوم الحال خود را در بدنۀ نیرو های امنیتی جا میزنند و تعدادی از همکاران خود را تحریک به تسلیمی مینمایند، تعدادی را با کمک همفکران خود سر میبرند و سلاح و مهمات قطعات نظامی را با خود میبرند.
تاثیرات منفی : بالای نیرو های مسلح جون دوست و دشمن ثابت نیست نمیتوانند بالای هیجکسی اعتماد کنند و حتی از سایۀ خود میترسند و فضای بی اعتمادی، رعب و وحشت ایجاد میگردد.
تضعیف بودجه و امکانات محاربوی دولت و تقویت بودجه و امکانات نظامی طالبان.
ای کاش در افغانستان مانند کشور بزرگ چین کسی حق نمیداشت که اضافه تر از یک فرزند داشته باشد آنگاه هیچ کسی برادری نمیداشت که خودش در صفوف دولت و برادرش در صفوف طالبان باشد و افغانستان را دو طرفه بکام خود فرو برند. حالا یک قانون یک فرزنده نیست و هرکدام تان ده ها برادر دارید ای کاش تمام برادران با خود تان یک بیرغ بردارید یا دوست یا دشمن.
با این چنین عوامل تمام برادران و خود را روی سیاه تاریخ ، دین و دنیا میسازید.
با احترام من از کابل جان

>>>   خدا ای غنی را .... که که ملت عزیز مارا نابود کرده خاکستر هم میکند افغانستان خو خانه خودش نیست هروز که باشد دیریا زود به کشور که او را نو کرکرده پس میرود اما افغانستان را منهدم کرد خدا نابود کند انشاالله
مجاهد مقیم فرانسه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است