اوباما با طرح کشور مستقل فلسطین مخالف است
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۰۴    ۱۳۹۴/۸/۲۳ کد خبر: 106174 منبع: پرینت

کاخ سفید اذعان کرد راه حل تشکیل دو کشور در سرزمین‌های اشغالی فلسطین تا زمانیکه باراک اوباما رییس جمهور آمریکاست، حاصل نمی‌شود.

به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی وی، کاخ سفید اذعان کرد راه حل تشکیل دو کشور در سرزمین‌های اشغالی فلسطین تا زمانیکه باراک اوباما رییس جمهور امریکا است، محتمل نیست.

راب مالی، هماهنگ کننده بخش خاورمیانه کاخ سفید، در نشست خبری که روز پنج شنبه برگزار شد، درباره مساله فلسطین گفت پیشرفت چشمگیری در این مساله حاصل نشده است.

مالی گفت این شاید اولین بار از زمان دولت بیل کلینتون است که صحبت کردن درباره طرح تشکیل دو کشور در دولت آمریکا جایی ندارد.

روزنامه هافینگتون پست به نقل از مالی نوشت: «رییس جمهور به این نتیجه رسیده است، مانع بزرگی برای این تغییر وجود دارد و اینکه دو طرف در حال حاضر به مذاکره برای رسیدن به نتیجه نهایی تمایلی ندارند.»

هدف از این نشست خبری، اطلاع رسانی به خبرنگاران در آستانه سفر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به واشینگتن اعلام شده است. این اولین ملاقات اوباما و نتانیاهو پس از انتخابات رژیم صهیونیستی در ماه مارس گذشته است. نتانیاهو در وعده‌های انتخاباتی خود گفته بود در صورت انتخاب مجدد مانع تشکیل کشور فلسطینی مستقل خواهد شد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   این مربوط به مسلمانان است که چطور جواب دندان شکن به این. ....سیاه بدهد

>>>   ما میخواهیم بخاطر یک کیک،پوستین را در بدهیم. یعنی این که بخاطر عدم ایجاد یک دولت فلسطین، تمام دنیا را زیر پای تروریزم لگد مال کنیم.
بارک اوباما.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است