برخورد سران با خانواده قربانیان منطقی نبود
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۲۶    ۱۳۹۴/۸/۲۳ کد خبر: 106155 منبع: پرینت

ارگ نشینان برای حفظ چوکی قلب میلیون ها انسان را جریحه دار کردند.

مولوی رحمانی نماینده سابق مردم در خانه ملت گفت: عکس العمل ارگ نشینان در غم شریکی با خانواده های 7 تنی که اخیرا توسط طالبان سر بریده شدند عکس العمل های دیگر را در پی داشته است.

وی افزود: برخورد سران حکومتی به عنوان کسی که جایگاه وی در ارگ است و نماینده 30 میلیون انسان است با خانواده های قربانیان منطقی نبود.

مولوی رحمانی ادامه داد: مردم ننگرهار گفتند ما پشتون هزاره هستیم و مردم بلخ گفتند ما هزاره پشتون هستیم و سران به جای اینکه خوش آمد بگویند، با این موضوع شخصی برخورد کرده و معترضان را اوباش خطاب کردند.

وی همچنین گفت: برای حفظ یک چوکی و خوش کردن یک انسان، قلب میلیون ها انسان جریحه دار شده است اما این موضوع سبب شد تا اقوام مختلف با زبان و قلب و اندیشه خود بسیج شوند و امروز مردم ما متحد و پیکره یک بدن هستند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نتیجه اینکه زورملت سیاست مداران رامتحد میسازدکه ازدوسرتابوت باهم بگیرند اماشعاردادن برعلیه محقق صاحب زود است وبه نحوی خودرا بدامان دشمن انداختن است عقلای جامعه باید تصمیم منطقی بگیرند
احساساتی وزودقضاوت نکنید محقق ازجنس خود شما است ودردورنجشمارابهتر احساس میکند نه کند رهبریتان بدست کسانی مصادره بشود که ازجنس خود تان نباشد ودرروزهای بد مثل محقق درکنار شما نباشد صرفا استفاده جویی ازوجود تان بکنداونوقت بد روزی خواهد بود وتاریخ سرتان تکرار شود.
بااحترام

>>>   باسلام
جناب بي نام ! آيا شما فكر ميكنيد از اين روزي كه عبدرالحمن صفتان بر ما روا ميدارد، روزي سختي خواهد آمد؟!!!
اگر شما با آن در يگ رخت خوابيده ايد!بدانيد كه ما قرباني دادن را ترجيح ميدهيم از زلت زنده ماندن.بياد داشته باشيد كه ما از پيروان حسينيم.
و از نسل مزاري، گاوسوار، خالق ،شرينيم و .....
ل محسني ملبورن

>>>   آقای محسنی سلام ! اگر خودت برای تحصیل به ملبورن رفته باشی که فبها ! ولی اگر آنجا به عنوان مهاجر ، اقامت کرده باشی، این دیگر ادعای شما را رد میکند. یعنی اگر خودت قربانی شدن را ترجیح میدادی، حالا در افغانستان و در کنار هموطنانت بودی ! معلوم است که زنده ماندن و در امنیت زیستن برایت ارجحیت داشته که ترک یار و دیار کرده یی !

>>>   آقای بینام به نظر میرسد یا احمقی یا جیره خوار. آیا روز بدتر از این هم وجود دارد که سرهای مرد و زن و پیر و جوان و حتی کودک ما بریده شود. ما آدم کلان برای همین روزها می خواهیم که سر ما از تن جدا نشود اگر جدا شود باید کلان قوم از آن دفاع کند. محقق نه تنها دفاع نکرده بلکه برای حفظ چوکی خود مردم را اوباش و ناسازا گفت. در افغانستان همه این سربریدن ها را تقبیح کردند، جز محقق. من به عنوان یک هزاره میگویم باید محقق کنار برود. به خدا قحطی رجالی نیست. محقق که پنج صنف سواد ندارد بتواند کشور را اداره کند. به خدا صدها نفر که در بخش اداره جامعه تحصیل کرده اند و فعلا در جامعه حضور دارند قطعا میتوانند جامعه را اداره کنند. محقق یگانه نگرانی اش این ا ست که ا ین تحصیل کرده ها بیایند جایی او را بگیرند؛ لذا او آنها را قدرت طلبی متهم میکند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است