انتحار سیاسی
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۶    ۱۳۹۴/۸/۲۳ کد خبر: 106136 منبع: پرینت

محقق معاون ریاست اجرایی جمهوری اسلامی افغانستان و رییس حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان با موضع گیری اشتباه اش در مقابل حرکت مدنی و عدالتخواهی ملی مردم افغانستان به تمام سیاستش نقطه پایان داد.

سیاست و جایگاهی که در میان مردمش داشت و آن را به اسانی وسادگی به دست نیاورده بود. ثمره سال ها مبارزه و تلاشش را ضرب صفر کرد. من نمی دانم!! بعد از آن حرف ها و موضع گیریش در قبال مردم ایا رویی دارد که در مقابل مردم قرار گیرد هر چه بیشتر فکر می کنم توجیه ان برایم سخت تر می شود!!!
او می توانست با مردم باشد!!!!
یا اینکه در ریاست اجرایی در دفترش بماند!!!
و یا اینکه اصلا در خانه می نشست و شکوه، عظمت، بیداری و آگاهی مردم اش را از تلویزیون می دید!!
اینها بسیار ساده تر از این بود که خودش را مقابل مردم اش قرار دهد.
کسی که به گفته خودش سال ها است سیاست کرده و پیچ و خم این راه را خوب بلد هست، این برخورد ناشیانه بسیار عجیب است.
و عجیب تر از ان اینکه برای لای پوشی حرفهایش توجیهی بدتر از گفته هایش داشت.
جالب تر اینکه شبکه تلویزیونی دارد تحت عنوان "راه فردا" که در طی ان دو روز هیچ خبری و هیچ گزارشی نه از حضور شهدا در کابل و نه از تظاهرات داشت.
او خودش را انتحار کرد انتحاری سیاسی

نتیجه: اما متاسفانه حافظه تاریخی مردم ما بسیار کم است.!!!

لیلا محمدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   نتیجه اینکه زورملت سیاست مداران رامتحد میسازدکه ازدوسرتابوت باهم بگیرند اماشعاردادن برعلیه محقق صاحب زود است وبه نحوی خودرا بدامان دشمن انداختن است عقلای جامعه باید تصمیم منطقی بگیرند
احساساتی وزودقضاوت نکنید محقق ازجنس خود شما است ودردورنجشمارابهتر احساس میکند نه کند رهبریتان بدست کسانی مصادره بشود که ازجنس خود تان نباشد ودرروزهای بد مثل محقق درکنار شما نباشد صرفا استفاده جویی ازوجود تان بکنداونوقت بد روزی خواهد بود وتاریخ سرتان تکرار شود.
بااحترام

>>>   نظر دهندهء محترم اولی ! یعنی چی؟؟؟؟؟ رهبری که از جنس خود تان نباشد؟؟؟!!!!!!! از حماسهء ملی روز های قبل هم درس نگرفتی؟ و باز هم گپ های بد بوی میزنی؟ حالا دیگر تمام مردم افغانستان از یک جنس اند و این رهبران اند که از جنس دیگر اند ! رهبران از جنس "از ما بهتران " هستند. من قبلا تصور میکردم و حالا یقین دارم که اگر مردم خودشان متحدانه تصمیم بگیرند و عاقلانه تصمیم بگیرند ، نیازی به رهبر ندارند مخصوصا به رهبرانی که منافع شخصی خود را بر منافع ملت، ترجیح میدهند و بر عکس نظر شما ، هیچگاهی در روز های بد ، در کنار مردم خود، نبوده اند. ما از گذشته، تجربه داریم . در روز های بد، اولین کسانیکه صحنه را ترک میکنند، همین رهبران اند. نه تنها آقای محقق، بلکه اکثریت مطلق شان ! خواهشم یکبار دیگر از نظر دهندهء محترم اینست که ترا به عظمت خداوند متعال سوگند میدهم که دیگر پشت جنس و قوم و زبان و مذهب نگرد که از این گپ ها بوی تفرقه و تضعیف ملت میاید.در روز های گذشته-همین دو سه روز پیش- باید برایت ثابت شده باشد که ساکنین کشور ما ، همهکاز یک "جنس" اند !

>>>   نه دیگر حافظه ملت ما کم نخواهد بود چون از امروز به بعد رهبران قومی به زباله دان تاریخ پیوستند در بیست عقرب همه ما یک رهبر داشتیم و ان عقل و خرد بود ما اینها را از امروز جایگزین رهبران قومی خود میکنیم،دیگر زمان ارباب و رعیت به سر رسید.

>>>   مازود قضاوت نمیکنیم
حد اقل 9 سال میشود که ماشاهد اشتباهات مکرر آقای محقق وعملکردهای منفی آن درمیان مردم هزاره هستیم حتی روند فعالیت حزبی آقای محقق درمیان مردمش به شیوه مافیائی پیش میرود.
"شفق"

>>>   در تأیید لیلا محمدی، این آدم بارها با سرنوشت مردم ما بازی کرده است اما پس از مدتی مردم آن را فراموش کرده اند احتمالا این بار نیز این واقعیت تلخ تکرار شود.
در این کشور هیچ چیزی واقعی نیست کسی که هیچ علم و تحقیقی ندارد می شود محقق یا للعجب.

>>>   اقای شفق دشمنی شخصی خودرا با حاجی محقق از طریق خود حل وفصل کنید نه اینکه با استفاده از ماجراجویی های سیاسی خودت که در سال های متعدد با فامیلت در استرلیا در استراحت بسر بردی ودر غم ودرد مردم خبر نداشتی واکنون تازه که بکشور بخاطر رهبر سازیت بجای محقق فکر وخیل را به سر داری بدان واگاه باش که همه مردم افغانستان از تاجک وازبک وهزاره وپشتون گرفته تا ترکم وقزاق وایماق وپشه یی ونورستانی غیر اقوام بیک رهبر که همانا اتحاد واتفاق شان است فکر میکنند وپابند هستند دیگر با رهبرانخود ساخته نفاق افگن بین اقوام برادر ساکن در وطن که بهره برداری وزراندوزی از نام قوم را بخود میکنند دیگر مردم به ان نیاز ندارند ارام وبی دغدغه در جایت بنشینید حال از اچاهی سیاسی خوب وتحصیلات عالی بهره مند شده دیگر به رهبر سازی ورهبر بازی ضرورت ندارند رهبر خود عقل وخرد شانرا انتخاب کرده اند ومطابق دستور ان که همانا اتحاد واتفاق وعدالت برای همه است به پیش میروند .

>>>   من هم با لیلا محمدی هم فکرم وقتی نوشته های او وکبری رضایی را می خواندم با خود ودر تنهایی گریه کروم برای مظلومیت این مردم وهم دلی ملت عزیز افغانستان که در این غم بزرگ برادران و هم وطنان هزاره شان تنها نگذاشتن و هم دوش انان تابوت شهدای عزیز را تشییع وبدرقه کردند از طرفی دیگه دلم برای این ملت پور از دست داده به شدت سوخت وگریه کردم اری خواهرم لیلا محمدی و کبری رضای با شما هم نظر و هم عقیده هستم و افرین میگویم وبا خود می بالم که ما چنین خواهران با درک وشعور داریم واین خود موفقیت است و شکست گروههای جهل ونادانی است ما پیروزیم خواهران و پیروز خواهیم شد وبدست قلم وزبان شما گروههای تکفیری انتحاری وجهل طالبانی وداعشی حامیان منطقه ای انها نابود خواهد شد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است