پرواز 7 کبوتر
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۴    ۱۳۹۴/۸/۲۳ کد خبر: 106124 منبع: پرینت

در فصل زمستان و با آمدن سرما و روزهای سخت، کبوترها به جاهای گرم و با امنیت می روند تا این که هم آسایش داشته باشند و هم اینکه از شر شکارچیان بی رحم که خنجرها را تیز کرده اند در امان بمانند. کبوترها، سعی دارند به منازل و کاشانه ی شان برسند و با هم بودن را دوست دارند اما هفت کبوتر در جاغوری به این آرزو نرسیدند و در مسیر راه در دام شکارچیان افتادند.

شکارچیان مدتی این کبوتران را زندانی کردند تا زمانی که فرصت فراهم شود و آنها را قربانی خواسته های شوم شان سازند. چه خواسته ای؟

خواسته ی آنها این بود که چند تا لاشخور در جایی زندانی است باید آن ها آزاد گردد تا ما این کبوتران را رها سازیم اما برخی آدم های ساده دل و یا بد نیت، به این خواسته ها جواب مثبت دادند و لاشخورها را رها کردند. شکارچیان که به بد قولی معروف اند، همین که آزادی لاشخورها را دیدند، فرصت را غنیمت شمردند و کبوترهای جاغوری را سربریدند. هرچند این کبوتر ها به منزل نرسیدند و از پرواز زمینی محروم شدند اما این بار پرواز به دیار عشق کردند.

می گویند کبوترها گاهی در خواب پرواز بلند می کنند و به این پرواز علاقه دارند. اینبار این کبوتران ما خواب شان تعبیر شد و به دنیای تازه و خالی از بدی و وحشی گری های انسانی پرواز کردند.


محمد اسحاق برهانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کبوتر های اصیل خانګی هیچ وقت پرواز نمیکند و جای دیګر نمیرود و به صاحب خانه ضرر نمی رساند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است