القاعده ارتباط خود با عربستان را علنی کرد
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۲۳    ۱۳۹۴/۸/۲۱ کد خبر: 106095 منبع: پرینت

یک گروه محلی وابسته به القاعده در یمن، وعده وفاداری به عربستان سعودی داده و اعلام کرده در حملات به یمن در کنار نیروهای سعودی است.

گروه موسوم به «انصار الشریعه» اعلام کرد اعضای این گروه در حال جنگ در کنار نیروهای عربستان سعودی و مزدوران این کشور در استان تعزِ یمن هستند.

این گروه ویدیویی منتشر کرده است که ده‌ها ستیزه جوی مسلح را نشان می‌دهد که علیه جنبش انصارالله و ارتش یمن در عملیات موسوم به جَحملیه در منطقه‌ای با همین نام در استان تعز در جنوب غربی یمن می‌جنگند.

این اولین بار است که یک گروه وابسته به القاعده رسما تایید کرده که در حال کمک به عربستان در تجاوز نظامی به یمن است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   القاعده زاده ال سعود هستند بر بادی جهان و انسانیت به دست سعودی ها و پول نفت صورت گرفته است داعش زاده سعودی های وهابی اند که آمروز به وچشیانه ترین اعمال ضد انسانی مانند سربریدن مسافرین بی گناه در افغانستان ، حمله انتحاری در لیبنان و امروز حمله تروریستی در پاریس دست زده اند. غربی ها هم باید از این اعمال تروریست ها درس بگیرند هرچه زود تر دست بکار شوند و ریشه داعش و القاعده را بسوزانند در غیر آن این میکروب به شکلی دیگری عرض وجود خواهد کرد و نا گفته هم نماند که خود غربی ها و خاصتاٌ امریکا در بوجود آوردن داعش ، اقاعده و سایر گروه های تروریستی به بهانه که رهبر کدام کشور خوب نیست کمک نموده و امروز باید تاوان آنرا بپردازند.
وطندار

>>>   همه ننگ جهان آدم كشي و تروريست از اين سعوديهاي خدانشناس است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است